Nummer identifikation..
Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 24-11-05 14:07

Hejsa,

Et mistet opkald på mobilen med nummer +33607xxxxxx... (undskyld x'erne, men
må hellere undlade at sprede nummeret på internettet...)

+33 betyder vel Frankrig, ikke? Men når jeg prøver at søge efter nummeret,
vil søgemaskinen have 10 cifre, men der er altså kun 9 cifre.. Jeg kunne
ikke finde nogen steder i verden med landekode +3 eller +336.. Hvad hulen
kan man gøre, for at finde ud af hvem der har ringet?

--
Brian J. Nielsen - http://bachfire.homepage.dk
For at maile mig privat, brug da "email.dk" efter @

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-11-05 17:21

[ ThrashDK ] skrev:

> [...]

> +33 betyder vel Frankrig, ikke? Men når jeg prøver at søge efter nummeret,
> vil søgemaskinen have 10 cifre, men der er altså kun 9 cifre.

Så erstat + med to 0'er. Det er det det egentlig betyder.

--
Bertel

Fra : Anders Lund

Dato : 24-11-05 18:11

Bertel Lund Hansen wrote:

> Så erstat + med to 0'er. Det er det det egentlig betyder.

Nu kender jeg ikke det franske telenet og jeg ved heller ikke hvilken
søgemaskine TrashDK bruger, men hvis søgemaskinen ved at det er franske
numre (den kræver 10 tal, så noget må den vide), ville det være
underligt at den ville have det på den måde.

Men så igen - der er lidt for mange ukendte faktorer til at jeg kan sige
noget med sikkerhed.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 24-11-05 19:49

> Men så igen - der er lidt for mange ukendte
> faktorer til at jeg kan sige noget med sikkerhed.

Brugte denne:

http://www.pagesjaunes.fr/pi.cgi?lang=en

Kan ikke umiddelbart finde andre - hvis det altså er et fransk nummer..

Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 24-11-05 19:55

> Kan ikke umiddelbart finde andre - hvis det altså er et fransk nummer..

Tilføjelse, undskyld.

Jeg gik ud fra, at når man søgte på et nummer, undlod man at skrive +33
eller 0033, siden det er en søgemaskine til franske numre. Men så mangler
der som sagt et ciffer..

Fra : Claus E Beyer

Dato : 25-11-05 08:21

"[ ThrashDK ]" <Thrash@SpamSuxBig-Time.com> skrev i

> Tilføjelse, undskyld.

> Jeg gik ud fra, at når man søgte på et nummer, undlod man at skrive
> +33 eller 0033, siden det er en søgemaskine til franske numre. Men så
> mangler der som sagt et ciffer..

Kunne det tænkes at der skal et "0" foran nummeret når du har fjernet
"+33"?

-cb

Fra : Fischer

Dato : 25-11-05 06:13

> Et mistet opkald på mobilen med nummer +33607xxxxxx...

Kender du nogen i Frankrig?
Hvis ikke, så er det jo nok en der bare har trykket forkert nummer.
Og hvis de vil dig noget, så skal de såmænd nok ringe igen ....

*Fischer

Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 25-11-05 10:45

> Kender du nogen i Frankrig?
> Hvis ikke, så er det jo nok en der bare har trykket forkert nummer.
> Og hvis de vil dig noget, så skal de såmænd nok ringe igen ....

Det var noget af det første jeg tænkte. Men man er jo alligevel nysgerrige,
ikke? Og hvis nogen havde et hurtigt svar, hvis der var noget jeg ikke
vidste, så ville det jo være godt. Men det er okay. Har slettet det i
mobilen nu. History.. ;)