FF: Adblock blokerer for http://www.dr.dk/~
Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 23-11-05 17:52

Hej.

Er der andre, der har Adblock installeret, og som ikke kan se indholdet
http://www.dr.dk/oline/?

Hvis jeg afbryder Adblock kan jeg godt se siden, så det må være et
problem med den extension - det mærkelige er, at når jeg kigger på
listen over "Adblock-able elements" på den pågældende side, så er der
ingen der er blokeret...

Mvh.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 23-11-05 18:45

Mikkel Z. Herold wrote:

> Er der andre, der har Adblock installeret, og som ikke kan se indholdet
> på http://www.dr.dk/oline/?

Her er der ingen problemer med Adblock slået til.

FF 1.5RC3
Adblock Plus 0.5.10

Carl

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 23-11-05 22:10

On Wed, 23 Nov 2005 17:52:05 +0100, "Mikkel Z. Herold"
<mikkel@[remove_this]mzh.dk> wrote:

> Er der andre, der har Adblock installeret, og som ikke kan se indholdet
> på http://www.dr.dk/oline/?

Ingen problemer her.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-11-05 22:22

Mikkel Z. Herold skrev:

>Hvis jeg afbryder Adblock kan jeg godt se siden,

Har du på en eller anden måde sat adblock til at blokere for flash

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 23-11-05 22:28

Mikkel Z. Herold wrote:
> Er der andre, der har Adblock installeret, og som ikke kan se indholdet
> på http://www.dr.dk/oline/?

Problemet ligger i adblock som ikke kan håndtere den seneste flash. Der
findes dog råd for det... hent en opdateret version her:
http://aasted.org/adblock/viewtopic.php?t=2264

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 23-11-05 23:41

On 23-11-2005 22:27 Anders Lund wrote:
> Problemet ligger i adblock som ikke kan håndtere den seneste flash. Der
> findes dog råd for det... hent en opdateret version her:
> http://aasted.org/adblock/viewtopic.php?t=2264

Det var lige det, der skulle til. Mange tak!

Med venlig hilsen

Mikkel