SonyEricsson P990i
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 23-11-05 11:55

Nogen der ved noget om hvornår den telefon vil kunne fåes herhjemme?
Synes ikke jeg kan finde nogen oplysninger på SonyEricssons site, udover
"Kommer snart".
Men den ser ud til at være lige netop sådan én jeg ønsker mig

--
Jan

www.biotopia.dk
Stedet hvor biseksuelle mødes

Fra : peter6715

Dato : 23-11-05 12:08

det sidste jeg har læst er at det sker omkring marts/april 2006. Jeg har
også læst at den nye UIQ symbian ikke kan læse de nuværende programmer, men
at de først skal krypteres om, for at virke. Det bliver måske lidt sejt i
starten. Men spændende bliver det.

Billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : peter6715

Dato : 23-11-05 12:24

å "opera.com" hjemmesiden og her skriver de sådan om "mini
browswe"
Nedenfor er et kopi fra hjemmesiden.
Det er let at hente Opera Mini:
1.. Gå til http://mini.opera.com med mobiltelefonens WAP-browser
2.. Klik på Hent Opera Mini
3.. Svar 'Ja' på alle installationsspørgsmålene og gør dig klar til at
opleve hele internettet, direkte på din mobiltelefon!
Din telefon skal være sat op med rigtig internet-profil.
Opera MiniT er et hurtigt og enkelt alternativ til Operas mobil-browser. Den
gør det muligt at surfe på webbet med mobil-telefoner, der normalt ikke er i
stand til at køre en komplet webbrowser. Dette gælder for hovedparten af
dagens WAP-telefoner.

I stedet for hele bearbejdningen af websiderne udføres direkte i telefonen,
er der indskudt en server til at udføre en for-bearbejdning af siderne, før
de sendes til telefonen. Dette gør, Opera MiniT er perfekt til telefoner med
lille hukommelse og ved lav forbindelseshastighed.

Opera MiniT har samme hastighed og brugervenlighed som den anerkendte Opera
mobil-browser og anvender Operas Small Screen RenderingT-teknologi til at
give adgang til webbet. Den indeholder alle de funktioner, man må forvente i
en browser. Der er eksempelvis bogmærker, sidehistorik og mulighed for at
dele store sider op i mindre sektioner, så man kan surfe hurtigere.

Billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 23-11-05 12:45

peter6715 skrev:

> [...]
> en browser. Der er eksempelvis bogmærker, sidehistorik og mulighed for at
> dele store sider op i mindre sektioner, så man kan surfe hurtigere.

Ej hvor godt ..... Også selvom muligheden for webbrowsing ikke er den
væsentligste grund til at jeg finder SE P990i spændende.
Har du flere af den slags spændende programmer der kan bruges på SE K700i?

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 23-11-05 12:52

peter6715 skrev:

> [...]
> at de først skal krypteres om, for at virke. Det bliver måske lidt sejt i

Lyder godt, så skal man måske ha' sig en ny mobil til foråret