Spørgsmål til HP 4 (Lille spoiler...)
Fra : Morten Nielsen

Dato : 23-11-05 11:37

Hejsa gruppe

I filmen ser man på et tidspunkt Igor Karkarof gå ind i rummet til
Flammernes Pokal, og lukke døren efter sig... Hvorfor??? Man får ikke nogen
forklaring på dette senere i filmen (har allerede set den to gange...), og i
bogen bliver det slet ikke nævnt?!?

Hvorfor er denne scene med? Håber der er nogen der kan hjælpe mig, så jeg
ikke skal ligge søvnløs endnu en nat og spekulere over det...

Mvh
MRN

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 23-11-05 11:49

Morten Nielsen skrev:

> [...]
> forklaring på dette senere i filmen (har allerede set den to gange...), og i

Det er da rigtigt, det undrede jeg mig også over, men må indrømme at jeg
fuldstændigt havde glemt det igen.
Håber nogen har et svar.

--
Jan

www.biotopia.dk
Stedet hvor biseksuelle mødes

Fra : Michael Westi

Dato : 23-11-05 13:31

> Det er da rigtigt, det undrede jeg mig også over, men må indrømme at jeg
> fuldstændigt havde glemt det igen.
> Håber nogen har et svar.

Vel nok fordi at Igor er en suspekt person og filmen vil skabe et element af
tvivl.
(propper han et stykke papir i pokalen eller ej)

Mvh Michael

Fra : Peter Larsen

Dato : 23-11-05 17:18

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote in message

> Vel nok fordi at Igor er en suspekt person og filmen vil skabe et element
> af tvivl.
> (propper han et stykke papir i pokalen eller ej)

Det er ringe historie fortælling hvis vi ikke får et svar på hvad han rent
faktisk
lavede der.

Fra : Parker Pyne

Dato : 23-11-05 23:44

"Morten Nielsen" <hvadtrorduselv@haha.dk> wrote in message
> Hejsa gruppe
>
> I filmen ser man på et tidspunkt Igor Karkarof gå ind i rummet til
> Flammernes Pokal, og lukke døren efter sig... Hvorfor???

Utvivlsomt for at gøre ham mistænkelig. Det bliver gjort med andre midler i
bogen, men de er skåret væk her.