Mozilla og pdf visning
Fra : hhsj

Dato : 23-11-05 02:26

Jeg har lige installeret Mozilla (den nyeste), det undrer mig at det er
nødvendigt at skulle åbne i IE for at se nogle pdf filer jeg har oploaded,
er det et problem der er generelt eller er det mig der ikke kan bruge det
endnu, skal jeg fortsætte med det, er jeg desværre nødt til at gå tilbage
til IE.'
jeg håber der findes et godt råd.
Hilsen Hans

Fra : John

Dato : 23-11-05 04:21

"hhsj" skrev i en meddelelse

> Jeg har lige installeret Mozilla (den nyeste), det undrer mig at det er
> nødvendigt at skulle åbne i IE for at se nogle pdf filer jeg har oploaded,

Prøv at kigge her (for Firefox):
https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=636&application=firefox

Mvh John

Fra : Anders Lund

Dato : 23-11-05 06:52

hhsj wrote:
> [...]
> endnu, skal jeg fortsætte med det, er jeg desværre nødt til at gå tilbage

Prøv at reinstallere Acrobat Reader. Den seneste version giver
ydereligere support til Firefox (og måske også Mozilla Suiten?).

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-11-05 12:40

Anders Lund skrev:

> Prøv at reinstallere Acrobat Reader. Den seneste version giver
> ydereligere support til Firefox (og måske også Mozilla
> Suiten?).

Jeg kan anbefale udvidelsen PDF Download -
<https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=636&application=firefox>

Den giver mulighed for at vælge mellem at gemme PDF'en, åbne den i
en ny tab eller vise den som html i en ny tab.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : hhsj

Dato : 23-11-05 13:25

tak for hjælpen! , jeg har installeret den nyeste "reader" og det virker.