SP: Nokia 6230i og adgangspunkter
Fra : Ukendt

Dato : 22-11-05 19:56

Jeg har købt mig en ny Nokia 6230i og den bøvler jeg helt vildt med

Jeg har forsøgt at få e-mail-indstillingerne til at virke men når jeg skal
hente e-mail meddeler den at godkendelse af adgangspunkter er påkrævet.

Hvad er det og hvordan indstiller jeg det. Jeg håber at en venlig sjæl vil
hjælpe her for jeg er næsten ved at gå ud af mit go´e skin med denne her
mobil.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-05 22:51

Jeg HAR fundet fejlen, så jeg trækker spørgsmålet tilbage igen

Fra : Stony

Dato : 22-11-05 23:44

> Jeg HAR fundet fejlen, så jeg trækker spørgsmålet tilbage igen
>
> --
> Med venlig hilsen
> Kim Larsen

Hvad var løsningen ? Andre kunne måske have glæde af et svar...

Stony

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-05 04:49

"Stony" <stenvej@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad var løsningen ? Andre kunne måske have glæde af et svar...

Det var mig selv der kludrede, altså en simpel opsætningsfejl. Bortset fra
det synes jeg at den er vanskelig at sætte op til e-mail.

Jeg havde tidligere en Nokia 6600 som på mange områder var bedre end 6230i
men mit syn kunne ikke rigtig fungere sammen med min gamle 6600 små
bogstaver i SMS-beskederne og da jeg normalt ikke bruger briller til andet
end at læse med (og ikke altid har dem på mig) var det irriterende at jeg
ikke kunne læse beskederne.

Fra : Dennis [9440]

Dato : 23-11-05 08:31

HVAD var opsætningsfejlen, jeg har samme problem nemlig... ( Unotel med
TDC mail. )

Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-05 10:46

"Dennis [9440]" <denner[REMOVE]@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> HVAD var opsætningsfejlen, jeg har samme problem nemlig... ( Unotel
> med TDC mail. )

Jeg lavede flere ting om på én gang i ændringerne, så om det var det alene
ved jeg ikke men jeg kom til at skrive min e-mail-adresse forkert og det
kunne den ikke lide.