"Bog" på nettet men kun download en
Fra : Gertmad

Dato : 22-11-05 19:49

Hej

Er der nogen der ved hvordan - eller via hvilket program - jeg kan lægge
en mindre bog på nettet, men så besøgende kun kan downloade en side af
gangen, dvs. hele bogen må ikke kunne hentes i et hug.

Gert Hansen

www.mados.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 23-11-05 00:37

Gertmad wrote:
> [...]
> lægge en mindre bog på nettet, men så besøgende kun kan downloade en
> side af gangen, dvs. hele bogen må ikke kunne hentes i et hug.

Lad hver bogside være en selvstændig html-side, der afsluttes med et link
til næste side.

Husk i øvrigt at have bogforfatterens tilladelse til at lægge hans værk på
nettet.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/