2 xp prof. pcer forbindes med krydskabler
Fra : Bo Møller

Dato : 22-11-05 17:48

Hej

har en hulens masse filer der skal flyttes fra min gamle pc til min nye
pc. Begge har jeg administrator rettigheder til.

Efter at have tildelt en ip adresse til begge pc'er forbinder jeg dem
med krydskablet og jeg kan fint se mit shared drev men når jeg
begynder at kopiere filer er det HAMMER langsomt. Har lukket for
firewall og antivirus...just in case... efter et øjeblik disconnector
forbindelsen og xp siger at netværksdrev ikke findes længere ...

Er der nogen der kan se hvad jeg gør forkert .... jeg kan ikke lige se
hvad

Håber der er nogen "whizz'er" der ude der kan hjælpe

/Bo