Rockpalazt....
Fra : Steen Jensen

Dato : 22-11-05 17:33

Lettere OT, men alligevel...

Jeg har et VHS-bånd fra ovenstående program, med Muddy Waters Blues
Band, samt Albert Collins & The Icebreakers (begge er vist fra 1978). Er
der nogen der er interesserede i det?

Sidst på båndet er der en tv-optagelse fra 1994 med Led Zeppelin Jam,
fra udsendelsen Dansk Kabel & Tråd.

Fra : McMurphy

Dato : 22-11-05 22:03

vil da lige gøre opmærksom på at Rockpalazt er begyndt at udsende de
(maratonrock) koncerter fra dengang på DVD. har allerede købt den første og
er sikker på at der kommer flere jeg skal købe

Fra : Steen Jensen

Dato : 22-11-05 22:12

McMurphy <mm@mm.cz> wrote:

> vil da lige gøre opmærksom på at Rockpalazt er begyndt at udsende de
> (maratonrock) koncerter fra dengang på DVD. har allerede købt den første og
> er sikker på at der kommer flere jeg skal købe

Lyder da fremragende, har du et link?
Der er da et par stykker, jeg gerne ville gense i en bedre kvalitet, end
et gammelt VHS-bånd kan fremtrylle...

Fra : Henrik

Dato : 22-11-05 23:00

"Steen Jensen" skrev i en meddelelse :

> Lyder da fremragende, har du et link?
> Der er da et par stykker, jeg gerne ville gense i en bedre kvalitet, end
> et gammelt VHS-bånd kan fremtrylle...

http://www.rockpalast.de/rockpalast-dvd/staffel5.phtml
Desværre er netop din udsendelse endnu ikke udgivet :-/

priserne er også ukendte

Fra : Ole Thomsen

Dato : 23-11-05 20:36

Henrik wrote:

> http://www.rockpalast.de/rockpalast-dvd/staffel5.phtml
> Desværre er netop din udsendelse endnu ikke udgivet :-/

Årh mand, Rory Gallagher live i næsten 10 timer!

Næsten for godt til at være sandt...

Ole Thomsen

Fra : Ole Thomsen

Dato : 05-12-05 22:42

Ole Thomsen wrote:

> Årh mand, Rory Gallagher live i næsten 10 timer!

Lå i min postkasse i dag, kan stærkt anbefales til alle Gallagher fans
og bluesrock vrag.

http://www.cdon.com/product.phtml?prod=535287

Rå spade uden attituder

Ole Thomsen

Fra : Steen Jensen

Dato : 06-12-05 12:31

Ole Thomsen <ot@networks.dk> wrote:

> Lå i min postkasse i dag, kan stærkt anbefales til alle Gallagher fans
> og bluesrock vrag.
>
> http://www.cdon.com/product.phtml?prod=535287

Hvad var prisen?

Fra : Ole Thomsen

Dato : 06-12-05 19:29

Steen Jensen wrote:

> Hvad var prisen?

458,- inkl. porto.

Ole Thomsen

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-11-05 00:11

"McMurphy" <mm@mm.cz> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> er sikker på at der kommer flere jeg skal købe

Jamen du er jo også et gammelt rockvrag

Fra : McMurphy

Dato : 23-11-05 10:40

Indrømmet!! Tak. Det er en ære at blive kaldt det af en gammel radioræv som
dig

Fra : Steen Jensen

Dato : 23-11-05 16:24

Båndet er afhændet