Billetter til Robbie?
Fra : Soren.Kongstad@gmail~

Dato : 22-11-05 16:02

Fra : Soren.Kongstad@gmail~

Dato : 22-11-05 16:10

Der var jeg vist lidt hurtig ;)

Man kan vist ikke reservere nogen af sæderne ;(

/Søren

Fra : Holst

Dato : 22-11-05 16:13

Soren.Kongstad@gmail.com wrote:

> Gå ind på billetlugen på en af disse to URL'er, og køb billetter
> til Robbie nu!

Hvorfor skulle jeg dog det?

Fra : Peter G

Dato : 22-11-05 19:03

"Karina" <khjorth@FJERNoncable.dk> writes:

> For de, der satser på at ramme ind i en flink haj.... eller er villige til
> at betale skyhøje summer.

Naive mig har ikke gennemskuet hvordan det virker. Er de ca. 500 kr ikke
pålydende værdi? Hvordan foregår sådan en handel, hvis de ikke sælges
til den værdi? Trækker sælger i land lige så snart man får dem i
telefonen?

[Peter, som er yderst taknemmelig for at han ikke bryder sig om Robbie]

--
M.v.h. Peter. Toppostere og andre irriterende skribenter vil blive
filtreret fra i stilhed.

Fra : Karina

Dato : 22-11-05 21:09

> [...]
> pålydende værdi? Hvordan foregår sådan en handel, hvis de ikke sælges
> til den værdi? Trækker sælger i land lige så snart man får dem i

Lige nøjagtig... Så snart man ringer op, så har sælger liiiige fået en
henvendelse fra en, der gerne vil købe til den eller den pris, meeen hvis
nu
man er villig til at betale lidt mere, så kan sælger da overveje, om ikke
det er denne nye køber, der skal være den heldige at få lov at købe
billetterne.

Der er også stor risiko i dette tilfælde ved at overføre penge og få
billetterne sendt med posten, for det er meget sandsynligt, at billetterne
aldrig kommer frem.

Mvh
Karina

Fra : Peter G

Dato : 22-11-05 22:21

> [...]

> Der er også stor risiko i dette tilfælde ved at overføre penge og få
> billetterne sendt med posten, for det er meget sandsynligt, at billetterne

OK. Tak for forklaringen.

2000 forgæves opringningsforsøg? Djisøs, det er der da ingen musiker der
er værd. Og så for at få fat i billetter til ROBBIE WILLIAMS? :P

*Tager sig til hovedet*

[På den anden side ville jeg nok gøre det samme for at overvære en
koncert med Cameron Diaz]

Fra : Karina

Dato : 22-11-05 23:53

> 2000 forgæves opringningsforsøg? Djisøs, det er der da ingen musiker der
> er værd. Og så for at få fat i billetter til ROBBIE WILLIAMS? :P

Well, det var først bagefter, jeg kom til at tænke på, hvor mange gange
jeg
egentlig havde forsøgt. Der skete så meget undervejs, og ret hurtigt lå
det
bare i fingrene: "klartone, tryk, dut-dut, afbryd, klartone, tryk,
dut-dut,
afbryd, klartone, tryk, dut-dut, afbryd" osv...

Jeg prøvede så at se, hvor mange opkald jeg egentlig foretog per minut -
det
var ca. 12 i snit. Så kan du selv regne ud, hvor mange timer jeg brugte.

Og det hele var spildt... og havde faktisk været det hele dagen. Det
vidste
jeg bare ikke Det er surt!

Men jo... jeg ville rigtig gerne have været til koncert. Ærgerligt, at jeg
ikke fik billet. Det var der mange andre, der heller ikke gjorde, men
langt
de fleste havde dog trods alt en chance. Jeg er totalt pissed over her
bagefter at vide, at min chance for at få billet var under 10% - ganske
enkelt, fordi Billetlugen ikke kunne finde ud af at informere korrekt fra
starten.

Mvh
Karina

Fra : Petrold

Dato : 23-11-05 11:50

"Karina" <khjorth@FJERNoncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bagefter at vide, at min chance for at få billet var under 10% - ganske
> enkelt, fordi Billetlugen ikke kunne finde ud af at informere korrekt fra

det løser måske ikke dit problem men jeg ved at Karstens Koncertrejser
stadig har 7 billetter tilbage til koncerten i Berlin.. det er med transport
og de koster 1295 smæk pr. billet (hvilket jeg ikke vil give for en billet -
nok er manden genial, men jeg overlever med koncert dvd'er, mit kææææmpe
fjernsyn og sorround sound - jeg ville aldrig komme til at se ham til en
koncert alligevel pga min højde)..
Men altså..

http://www.karkon.dk/

Fra : Karina

Dato : 23-11-05 15:04

> fjernsyn og sorround sound - jeg ville aldrig komme til at se ham
til
> en koncert alligevel pga min højde)..
> Men altså..

Det vil jeg nok heller ikke, hvis jeg ikke får en særlig kørestolsplads,
fordi jeg ... ja.. bruger kørestol, ik'! Men de kørestolspladser var
udsolgt
allerede lidt over 10, så der har kun været ganske få af dem, og eftersom
jeg ikke har mulighed for at få plads på tribunerne, så var der kun
ståpladser som alternativ.

Jeg ville dog alligevel gerne opleve stemningen, så derfor var jeg
interesseret, men-men-men... det bliver altså ikke denne gang så.

Jeg er ikke sikker på, jeg ville gide tage til Berlin. Det er inkl.
transport, så det vil også hurtigt blive bøvlet med en kørestol. Det er
trods alt nemmere, når jeg selv kan køre, hvor jeg skal hen - men de vil
nok
ikke sælge billetterne billigere, fordi jeg ikke vil køre med dem, for så
taber de jo bare på det

Men ellers tak for tippet!

Mvh
Karina

Fra : Petrold

Dato : 23-11-05 15:13

> [...]
> nok
> ikke sælge billetterne billigere, fordi jeg ikke vil køre med dem, for så

jeg gider heller ikke køre til Berlin, for der er deælme langt.. Hamburg og
Göteborg kan gå men længere væk orker jeg simpelthen ikke..
nej jeg tror nu heller ikke de giver afslag i prisen fordi man selv kører

det var så lidt...

Fra : Kim Petersen

Dato : 23-11-05 21:45

> 2000 forgæves opringningsforsøg? Djisøs, det er der da ingen musiker der
> er værd.

Mjoh, din "navnefætter" Peter Gabriel kunne godt tvinge mig ud i en lignende
spektakulær ofring af tid

Fra : Peter G

Dato : 25-11-05 22:43

"Karina" <khjorth@FJERNoncable.dk> writes:

> Jeg prøvede så at se, hvor mange opkald jeg egentlig foretog per minut - det var
> ca. 12 i snit. Så kan du selv regne ud, hvor mange timer jeg brugte.

Du skrev du blev ved til kl.15 så det er ikke så svært et regnestykke.

> Og det hele var spildt... og havde faktisk været det hele dagen. Det vidste jeg
> bare ikke Det er surt!

Ja, det er det.

> Men jo... jeg ville rigtig gerne have været til koncert. Ærgerligt, at jeg ikke
> fik billet. Det var der mange andre, der heller ikke gjorde, men langt de fleste
> havde dog trods alt en chance.

Jamen, det er jo bare Robbie. Det er jo ikke en stor kulturel begivenhed
du går glip af. Det er jo ikke Elvis der er kommet tilbage fra
Mars, eller en nyklonet John Lennon vi snakker om.

[Ja, jeg fatter ikke det 'massehysteri' der er over ham. Men "Angels"
sagde mig heller ikke noget ;)]

> Jeg er totalt pissed over her bagefter at vide, at min chance for at
> få billet var under 10% - ganske enkelt, fordi Billetlugen ikke kunne
> finde ud af at informere korrekt fra starten.

Forståeligt, men dette rejser et spørgsmål hos mig. Har dine tidligere
erfaring som kørestolsbruger generelt været så positive at du ikke
allerede før diverse populære arrangementer er skeptisk m.h.t. billetter og
adgang?

Jeg siger ikke at du skulle have forudset at Billetnet ville have meget
få og hurtigt udsolgte "kørestols"-billetter, men i betragtning af hvor
populær han er, ville _jeg_ allerede - som almindelig mobil - være
yderst skeptisk m.h.t. at få billetter via telefon/net.

["2000 opkaldsforsøg? Hvor syret"]

Fra : Karina

Dato : 26-11-05 00:03

> [...]
> erfaring som kørestolsbruger generelt været så positive at du ikke
> allerede før diverse populære arrangementer er skeptisk m.h.t. billetter

Ork, jo... og derfor havde jeg forberedt mig (troede jeg) og kontaktet
Billetlugen for at få så præcise detaljer som muligt om, hvordan de kunne
bestilles, hvem der kunne bestille, om der var alternativer og
selvfølgelig
også spurgt om, hvor mange pladser der var. Det sidste ville/måtte de dog
ikke svare på.

Jeg har så senere fået at vide, at der kun var 20 pladser per koncert. Det
er samme antal, som der er i vores lokale idrætshal med plads til ca. 3500
mennesker.

> [...]
> populær han er, ville _jeg_ allerede - som almindelig mobil - være
> yderst skeptisk m.h.t. at få billetter via telefon/net.

Det var jeg også - meget endda... men havde trods alt stadig forventet, at
de ville melde ud undervejs. Det gjorde de bare ikke.

> ["2000 opkaldsforsøg? Hvor syret"]

Jeg er lykkelig for, at det ikke kostede mig noget på fastnetten... Der er
"kun" registreret 947 opkaldsforsøg fra mobilen.

Mvh
Karina

Fra : Petrold

Dato : 26-11-05 07:38

"Peter G" <nospamius@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> du går glip af. Det er jo ikke Elvis der er kommet tilbage fra
> Mars, eller en nyklonet John Lennon vi snakker om.

det kan jeg sådan set godt tilslutte mig.. jeg ville da gerne have oplevet
ham live (ligeså meget for hans musik som for hans evner til at underholde
mellem numrene), men for mig er det nu ikke verdens undergang eller noget.
Det var surt, men jeg vidste på forhånd at jeg skulle campere foran den
lokale fona i fjorten dage for at få billet, og det gad jeg ikke. Er også
blevet tilbudt billet til koncerten i berlin men jeg vil heller ikke give
1295 kr for en bustur til berlin for at se/høre/opleve ham. Så meget betyder
det heller ikke.
Som jeg også skrev i et andet indlæg her i tråden, så klarer jeg mig
udmærket med mit 50" tv (ja det skulle da lige nævnes for blær ),
sorround sound og en koncert dvd

> [Ja, jeg fatter ikke det 'massehysteri' der er over ham. Men "Angels"
> sagde mig heller ikke noget ;)]

det tror jeg heller ikke man skal lade sig snyde af.. For han har også lavet
andet end det der "typiske".. blandt andet har han jo lavet en cd der hedder
Swing When You're Winning og den skiller sig ret meget ud. Derudover, er den
nye "intensice care" også anderledes end de øvrige albums - synes jeg. Jeg
synes nemlig ikke den er så "angels"-agtig (håber du ved hvad jeg mener).
Altså nogle albums er der numre på man bare ved med det samme bliver et
kæmpe hit (ligesom "Angels"), men på den nye cd, synes jeg ikke der er
nogen, der er sprunget i "ørerne". Så jeg tror det er meget individuelt med
den nye cd, hvad man synes er bedst, hvorimod de tidligere cd'er kunne godt
have en vinder på forhånd fordi man allerede havde hørt den utallige gange -
eller fordi den bare var så oplagt som et hit, da man hørte den på cd'en
første gang.
Jeg så inde på iTunes musikbutik, at den mest downloadede/købte sang fra
"Intensive care" var (på det tidspunkt i hvert fald) en der hedder
"tripping".. og det er faktisk ikke den jeg havde troet, fordi jeg måske
synes der er et eller flere numre på cd'en der imo er mere oplagt. Så på den
måde synes jeg det nye album skiller sig ud.
Og jeg ved, at der er nogen i min vennekreds, der ikke tidligere købte hans
cd'er, men alligevel har købt den nye (efter at have hørt min ), så
det er ikke sikkert at man ikke kan lide den, fordi man ikke kunne lide
"angels". Men det er selvfølgelig også helt fair ikke at kunne lide ham
eller noget som helst af det han laver.. så jeg håber ikke du misforstår
mig. Jeg prøver ikke at omvende dig eller noget.. hehe..

> [...]
> erfaring som kørestolsbruger generelt været så positive at du ikke
> allerede før diverse populære arrangementer er skeptisk m.h.t. billetter

jeg er ikke kørestolsbruger, og jeg er ALTID skeptisk når det kommer til
billetter til de store koncerter! for det er man nødt til, for ikke at lade
sig gå på at skuffelsen når man ingen får. desuden bliver glæden det større
når man så får

> [...]
> populær han er, ville _jeg_ allerede - som almindelig mobil - være
> yderst skeptisk m.h.t. at få billetter via telefon/net.

nemmerlig.. jeg var næsten sikker på ikke at få billetter - ganske simpelt
fordi jeg ikke var interesseret i at tilbringe natten foran fona. Havde jeg
gjort det havde jeg helt sikkert fået billet.

Fra : Peter G

Dato : 25-11-05 22:47

"Kim Petersen" <kems@cool.dk> writes:

> Mjoh, din "navnefætter" Peter Gabriel kunne godt tvinge mig ud i en
> lignende spektakulær ofring af tid

Mjaeh, efter at have hørt "Up" er jeg ret sikker på at jeg ikke ville
bruge særligt meget tid, kræfter eller penge på at høre ham. :)

Men nu er jeg også mere fan af små og intime livekoncerter hvor der er
et tæt samspil mellem kunstner og publikum. Mine bedste
koncertoplevelser har altid været ved små koncerter med
ukendte/semikendte bands/musikere.

Fra : Peter G

Dato : 26-11-05 13:41

"Petrold" <Petrold@snyd.dk> writes:

> Som jeg også skrev i et andet indlæg her i tråden, så klarer jeg mig
> udmærket med mit 50" tv (ja det skulle da lige nævnes for blær ),
> sorround sound og en koncert dvd

HA! Den kan jeg slå. Jeg ejer simpelthen ikke et eksemplar af Lucifers
drømmekasse. Det irritererer alle de reklamefolk jeg kender.

Derudover er det min personlige erfaring at intet slår en livekoncert i
små og tætte omgivelser. Jeg tvivler meget at en DVD (selv på et 50"
tommers TV) kan gengive stemningen, samt duften og fornemmelsen af den pige
der står tæt foran en ;)

> [...]
> cd der hedder Swing When You're Winning og den skiller sig ret meget
> ud. Derudover, er den nye "intensice care" også anderledes end de

Han lavede SVJH også en plade med jazz-standarder. Jeg vil give ham det
at han prøver at udvide sit repetoire.

> [...]
> kunne lide ham eller noget som helst af det han laver.. så jeg
> håber ikke du misforstår mig. Jeg prøver ikke at omvende dig eller

Robbie Williams' succes bør efter min opfattelse også skyldes en
glimrende promovering. Folk får generelt deres indtryk af ny musik
gennem TV og radio, og når en given kunstner bliver eksponeret
tiltrækkeligt vil folk købe hvad de hører.

Det er min teori at vi simpelthen vænner os til at kunne lide den musik
vi jævnligt bliver udsat for, medmindre vi har noget lige så
tilgængeligt at sammenligne med. Hvilket kan være svært at gøre hvis
radioen hele tiden sende det samme.
Hvis man hører P3, vil man købe den musik P3 sender, hvis man ser MTV
vil man købe den musik MTV sender undsoweiter.

"Angels" var, min mening, en standard-ballade med standard-tekster
fremført af en person med en kedelig stemme og uden nogen form for
emotionel dynamik. Hvis jeg husker videoen korrekt var den i
sort/hvid og han render rundt på en strand.

Den kan slås med fire ord, no -ing contest:
Chris Isaak - Wicked Game.

- Chris Isaak kan synge. Det kan Robbie Williams ikke.
- Wicked Game har en tekst der slår Angels med flere alen.
- Isaak har følelserne med i sangen, Williams lyder som om han læser en
skolestil op.
- Wicked Game slår rent melodisk Angels.
- Video. Den ene erklærer sin kærlighed til en måge mens han er iført en
- frakke, den anden erklærer sin kærlighed til en letpåklædt Helena C,
med våde hundeøjne og sand mellem tæerne.

Og sådan kan du sammenligne alle Robbies standard-sange. Manden er
sikkert en go-fin gavflabs-entertainer, men som musikalsk input finder
jeg ham yderst fluevægtsorienteret.

Enig.

Fra : Petrold

Dato : 27-11-05 14:03

> HA! Den kan jeg slå. Jeg ejer simpelthen ikke et eksemplar af Lucifers
> drømmekasse. Det irritererer alle de reklamefolk jeg kender.

dte kunne jeg forestille mig det gør

> [...]
> små og tætte omgivelser. Jeg tvivler meget at en DVD (selv på et 50"
> tommers TV) kan gengive stemningen, samt duften og fornemmelsen af den

en dvd vil aldrig kunne slå en koncert. grunden til jeg skrev det var
egentligt for at illustrere hvor lidt vigtigt det var for mig at komme til
robbie williams koncert...
Derudover er jeg egentligt lidt ligeglad med hvordan pigen foran mig
dufter.. selvom jeg har lidt bi-tendens er det nu alngt fra derfor jeg går
til koncert

(jeg er pige ()

> Han lavede SVJH også en plade med jazz-standarder. Jeg vil give ham det
> at han prøver at udvide sit repetoire.

jeg menre faktisk at have hørt, at han når han stopper med det han laver nu,
vil lave jazz, fordi han bedst kan lide at lave det

> [...]

> Hvis man hører P3, vil man købe den musik P3 sender, hvis man ser MTV
> vil man købe den musik MTV sender undsoweiter.

den tror jeg ikke holder helt.. jeg har i hvert fald meget lidt lyst til at
købe noget af det der bliver spillet i radioen her hvor jeg bor...
Det jeg køber af musik har uendeligt meget lidt - hvis noget i de thele
taget - med det jeg bliver "udsat" for, at gøre..

> [...]
>
> Den kan slås med fire ord, no -ing contest:
> Chris Isaak - Wicked Game.
>
> - Chris Isaak kan synge. Det kan Robbie Williams ikke.

det er der så delte meninger om..
for mit vedkommende er det at opleve en koncert med ham (på dvd eller live)
primært for at opleve ham, idet han både har lavet noget godt musik, og
faktisk også forstår at underholde imellem numrene.

> - Wicked Game har en tekst der slår Angels med flere alen.
> - Isaak har følelserne med i sangen, Williams lyder som om han læser en
> skolestil op.

så har du ikke hørt dne nye cd når du skriver sådan

> [...]
>
> Og sådan kan du sammenligne alle Robbies standard-sange. Manden er
> sikkert en go-fin gavflabs-entertainer, men som musikalsk input finder

igen.. det er der delte meninger om.
Musik er subjektivt og derfor kan man ikke sige at noget er mere musik end
andet, eller at nogen ikke kan synge og andre kan.
Smag og behag. Der er ikke noget facit. Ligesom med kunst.

Fra : Peter G

Dato : 26-11-05 13:45

> [...]

> er samme antal, som der er i vores lokale idrætshal med plads til ca. 3500

Det lyder jo som et absurd lille tal. Men jeg kan ikke påstå at jeg er
specielt overrasket :-/
Hvormange billetter er der solgt til hver koncert?

> Det var jeg også - meget endda... men havde trods alt stadig forventet, at
> de ville melde ud undervejs. Det gjorde de bare ikke.

Jeg tror du er lidt for optimistisk. Eller også er jeg bare for kynisk ;)

> Jeg er lykkelig for, at det ikke kostede mig noget på fastnetten... Der er
> "kun" registreret 947 opkaldsforsøg fra mobilen.

Hæ. Jeg regner ikke med at det ruinerer dig, så jeg tillader mig at
trække på smilebåndet.

Fra : Karina

Dato : 26-11-05 15:23

> Det lyder jo som et absurd lille tal. Men jeg kan ikke påstå at jeg er
> specielt overrasket :-/
> Hvormange billetter er der solgt til hver koncert?

Det er lille, ja... 45.000 billetter er solgt i alt.

> Jeg tror du er lidt for optimistisk. Eller også er jeg bare for kynisk
;)

Tjah.. jeg er bare et positivt og optimistisk menneske, så det er svært
ikke
at tro det bedste om folk - selv dem bag Billetlugen...

> Hæ. Jeg regner ikke med at det ruinerer dig, så jeg tillader mig at
> trække på smilebåndet.

Næh.. jeg har i forvejen et underskud på ca. 10.000 kr, så 240 kr fra
eller
til er ikke det, der smadrer det hele. Og havde jeg fået billet, havde jeg
skullet af med yderligere ca. 500 kr, så nej.. det ruinerer mig da
forhåbentligt ikke. Men jeg ville hellere have givet de 240 kr til en
velgørende organisation end til et teleselskab.

Mvh
Karina

Fra : Peter G

Dato : 03-12-05 00:22

"Petrold" <Petrold@snyd.dk> writes:

> dte kunne jeg forestille mig det gør

Jeg har en teori om at TV (som det er i dag) gør os alt andet end
klogere, så det er smidt ud her i residensen.

> (jeg er pige ()

Så fyren da. Vi er vel også en del af oplevelsen når vi nu står tæt op
ad jer til en koncert?

> jeg menre faktisk at have hørt, at han når han stopper med det han laver nu,
> vil lave jazz, fordi han bedst kan lide at lave det

Hæ. Det ville jeg godt se. Hans nuværende fans ville falde fra i løbet af
nul-komma-fem og han ville garntrisse ikke vinde nye fans i jazzkredse.

Jeg kan lige se ham for mig. Afdanket og alkoholiseret som loungesanger
i Las Vegas, syngende jazz-standarder med en hæs stemme, rødsprængt
næse, ølvom, cigaret dinglende fra en fugtig læbe og en stiv whiskey i
hånden, mens han mellem numre fornærmer publikum og skriger: "I USED
TO BE BIG! I WAS IN 'TAKE THAT' FOR CHRISSAKES!"

Det kommer du heller ikke til. Manden lader mig mere kold end et
sexmarathon i et kølerum med Britta Schall Holberg og Søren Pind.

> [...]
> Det jeg køber af musik har uendeligt meget lidt - hvis noget i de thele
> taget - med det jeg bliver "udsat" for, at gøre..

Se, der er vi inde på noget mere. Nemlig, hvor vi får vores kendskab til
ny musik fra. Jeg har stadigvæk den opfattelse af meget af de generelt
nye musikindtryk kommer fra (venners) radio/TV, og at de medier så
sætter en stor del af den populære musikdagsorden.
Jeg kunne jo spørge hvor du får dine musikindtryk fra? Samt hvor dine
kilder får dem fra?

> det er der så delte meninger om..

Nej, det er der sgu ikke. Du kan måle sangstemmer og -evner på rent
objektive kriterier og skulle man sammenligne de to personer vil jeg æde
en gammel bowlerhat hvis en overvægt af eksperter skulle mene Robbie er en
bedre sanger end Chris Isaak.

Det samme gør sig gældende for de fleste musikstykker.

> for mit vedkommende er det at opleve en koncert med ham (på dvd eller live)
> primært for at opleve ham, idet han både har lavet noget godt musik, og
> faktisk også forstår at underholde imellem numrene.

Det er noget andet. Det er nemlig hvad den enkelte person "får ud af" at
opleve personen.
Åge Haldorssons højlydte begejstring for dansktop kunne jo næsten være
et argument for at han får mere ud af en dansktop-koncert i TV end ti
teenagetøser får ud af at være på første række til en Robbie W.-koncert.

> så har du ikke hørt dne nye cd når du skriver sådan

Nej, og hvis det ikke var fordi jeg er ateisk/agnostiker (afhængigt om
det lyner eller ej), ville jeg takke Gud(tm) højlydt for at jeg er
sparet den tortur.

> [...]

> andet, eller at nogen ikke kan synge og andre kan.

> Smag og behag. Der er ikke noget facit. Ligesom med kunst.

Se ovenstående. Man kan sagtens sammenligne musik og diskutere smag. Man
kan også graduere kunst. Spørgsmålet er hvilke kriterier man skal måle
det ud fra.

Men hvad den enkelte person "får ud af det", kræver at vi kan måle de
biokemiske reaktioner i hjernen, og dette kan være yderst subjektivt..

[Peter, som frygter den dag vi begynder at måle kærligheden]

Fra : Soren.Kongstad@gmail~

Dato : 22-11-05 16:20

Så lad være?

der var bare en masse mennesker som ikke kunne komme ind og købe en
billet igår, og så viser det sig at der har været masser af
billetter til salg idag! Nu fungerer det tilsyneladende ikke længere,
men mon ikke der er en del mennesker som forgæves har forsøgt at få
billetter som gerne ville have den info?

/Søren

Fra : Mette og René

Dato : 22-11-05 17:04

ellers er der en del på den blå, men flest til plænen

René

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 22-11-05 17:10

Mette og René wrote:
> ellers er der en del på den blå, men flest til plænen
>
> René

Hvad snakker du om?
Der er da ingen billetter

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : XXX

Dato : 22-11-05 17:24

"Mette og René" <metterene@tdcspace.dk> wrote in news:4383415a$0$106
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> ellers er der en del på den blå, men flest til plænen

Blå stue?

Fra : Karina

Dato : 22-11-05 17:29

> Blå stue?

Den Blå Avis...

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?Fritekst=williams&RubrikId=96
20&PrisTil=9999999&PrisFra=0&Medbillede=0&AntalDage=0&Querytype=0&KortSogR
ad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&RegionId=0&Forhandl
er=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&SektionId=0&BilledVisning=

Fra : Soren.Kongstad@gmail~

Dato : 23-11-05 14:15

Deres system hos billetlugen er ufattelig skod.

Til gengæld kunne man altså købe billeter uden problemer det meste
af tirsdagen, kender en del der købte tirsdag ved at følge det
kølink de havde brugt hele mandagen.

Desværre virkede det ikke længere da jeg fik fidusen!

Men i mandags var der stadig billetter til Göteborg - det er jo ikke
så langt væk såeh?

/Søren