Cisco Catalyst 3620
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 22-11-05 14:08

Hej

Jeg er lige faldt over en Cisco Catalyst 3620, hvad kan jeg bruge den til?
Der er 2 pmicia, 4 seriel og 2 rj45 udgange i den.

Stef

Fra : Thomas \"Chip\" Thom~

Dato : 22-11-05 14:47

> Jeg er lige faldt over en Cisco Catalyst 3620, hvad kan jeg bruge den til?
> Der er 2 pmicia, 4 seriel og 2 rj45 udgange i den.
>
> Stef

Du kan såmænd bruge den som Router
(http://www.cisco.com/en/US/products/hw/routers/ps274/products_data_sheet09186a0080091f6f.html)

Og jeg har også hørt noget om at man kan bruge en 3600 serie som Callmanager
Express (måske en større version af 3600 serien)

/Thomas

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 22-11-05 14:48

> [...]
>
> Og jeg har også hørt noget om at man kan bruge en 3600 serie som
> Callmanager Express (måske en større version af 3600 serien)

Det var en noget stor router Måske skulle man istedet tømme den og fylde
sit itx kort i den.

Stef

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 22-11-05 21:00

On Tue, 22 Nov 2005 14:48:23 +0100, "Stefan Jacobsen"
<stefware@email.dk> wrote:

> Det var en noget stor router

Faktisk er den ikke voldsomt stor.
Næh, www.cisco.com/go/crs er en stor router.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Thomas \"Chip\" Thom~

Dato : 22-11-05 14:54

Hovsa .. nu skriver du jo "Catalyst".
Så se bort fra det jeg skrev

Så burde det være noget switch haløj istedet.

/Thomas

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 22-11-05 15:04

> Hovsa .. nu skriver du jo "Catalyst".
> Så se bort fra det jeg skrev
>
> Så burde det være noget switch haløj istedet.

Tjaaa det står egentligt ikke nogen steder. Der står bare 3600 series på
den.

Stef

Fra : Thomas \"Chip\" Thom~

Dato : 22-11-05 15:11

Så er det nok en Cisco 3620 Router.
Men altså det der jo også gør det spændende er jo hvor meget Flash og Ram
der er i den.

/Thomas

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 22-11-05 15:27

"Thomas "Chip" Thomsen" <nospam*chip@fscl.nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Så er det nok en Cisco 3620 Router.
> Men altså det der jo også gør det spændende er jo hvor meget Flash og Ram
> der er i den.

Tjaaa umiddelbart kan jeg ikke få adgang til den og har ingen kabler/manual
eller lign til den.

Stef

Fra : Thomas \"Chip\" Thom~

Dato : 22-11-05 17:09

Hvis du mener den bare "fylder" for dig skal jeg da med glæde overtage den

Fra : Stefan

Dato : 22-11-05 22:48

"Thomas "Chip" Thomsen" <nospam*chip@fscl.nospam.dk> wrote in message
> Hvis du mener den bare "fylder" for dig skal jeg da med glæde overtage den
>

> /Thomas

Tror bare den bliver til kabinet til ITX kortet.

Stef

Fra : Lars L. Christensen

Dato : 23-11-05 06:52

"Stefan" <stefware@email.dk> wrote in

> "Thomas "Chip" Thomsen" <nospam*chip@fscl.nospam.dk> wrote in message

> Tror bare den bliver til kabinet til ITX kortet.

Det vil være noget så synd at bruge den til det. Jeg er sikker på at du
kan sælge den for en hel del penge, hvis du er hurtig... Nyprisen har
nemlig alt for mange nuller på i enden...

mvh
Lars

Fra : Stefan

Dato : 24-11-05 17:51

> [...]
> kan sælge den for en hel del penge, hvis du er hurtig... Nyprisen har
> nemlig alt for mange nuller på i enden...

Lars

Tjoo men når jeg ikke kan huske hvor jeg har den fra og ikke kan komme ind i
den og resette den, er det vist bedre på den måde. Desuden vides det ikke om
den virker!

Stef

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 22-11-05 15:40

On Tue, 22 Nov 2005 14:07:47 +0100, "Stefan Jacobsen"
<stefware@email.dk> wrote:

> Jeg er lige faldt over en Cisco Catalyst 3620, hvad kan jeg bruge
> den til? Der er 2 pmicia, 4 seriel og 2 rj45 udgange i den.

En Cisco 3620 hedder ikke "Catalyst". Det er en modulær router, der
kan alt muligt, afhængig af hvilke interfaces man fylder i den, og
hvilken software den kører. Se www.cisco.com/go/3600

-A