Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Online galleri og upload af billeder
Fra : Bjarne Haug

Dato : 22-11-05 09:41

Hej Gruppe,

Jeg har endnu ikke været aktiv i denne gruppe før, men kommer måske til at
være det lidt i fremtiden.

Jeg så lige det indlæg som Bent var kommet med og her er et program som han
måske kan bruge, dog er der ikke den feature som han efterlyser. Altså det
med at der kommer en kommentar når man holder musen over billedet.

Her er linket til det lille script eller hvad det nu kaldes: www.minigal.dk

Her er lige et link til et galleri som jeg strikkede sammen i går aftes:
http://bm_2005.photonet.dk

Jeg synes at det er yderst nemt at gå til det program og det kræver ingen
større web fagkundskaber. Jeg har tidligere prøvet coppermine, men for mig
blev det lidt for omstændigt. Her kan jeg få et hurtigt og brugbart galleri
uden de store dikkedarer...

vh
Bjarne Haug
www.photonet.dk

Fra : Simon Nielsen

Dato : 22-11-05 21:57

"Bjarne Haug" <crap@haug.co.uk> wrote in message

> [...]
> det med at der kommer en kommentar når man holder musen over billedet.
>
> Her er linket til det lille script eller hvad det nu kaldes:

Så kunne det være en ide at skrive det i den tråd. Galleriet er kendt men
jeg syntes personligt ikke det opfylder mine krav, jeg fandt både Gallery
2.0 og Coppermine 1.3.4 lettere at sætte op da jeg prøvede mig frem.

> [...]
> større web fagkundskaber. Jeg har tidligere prøvet coppermine, men for mig
> blev det lidt for omstændigt. Her kan jeg få et hurtigt og brugbart

Jeg syntes dog ikke MG giver den kontrol som hverken Gallery eller
Coppermine.

Men det er da et gnaske fint galleri du har fået dig op at stå der.

Mvh
Simon

Fra : sigurno

Dato : 22-11-05 16:53

> Men det er da et gnaske fint galleri du har fået dig op at stå der.
>
> Mvh
> Simon

Hej Simon

Er det månedens "slåfejl" eller en ny brug af ordet gnaske

Mvh.

Sigurno

Fra : Simon Nielsen

Dato : 23-11-05 02:52

"sigurno" <nospampavlova@cafeer.dk> wrote in message

> Hej Simon
>
> Er det månedens "slåfejl" eller en ny brug af ordet gnaske

Sorry, hehe. Ja det må være månedens slåfejl, men jeg kan godt se
sammenhængen, måske har jeg startet en ny ord trend i dag

Mvh
Simon