RJ45 kabel
Fra : Christian Catu

Dato : 22-11-05 08:31

Hejsa

Nogen der kender et godt sted på nettet at købe løse meter RJ45 kabel, samt
stik. Jeg har tangen til at samle det.. Det skal kunne føres udvendigt på
et hus, fra stuen til 2. sal. Hvis shoppen samtidigt har antenne kabel vil
det være en fordel.

Christian

Fra : Max

Dato : 22-11-05 08:42
Fra : Ukendt

Dato : 22-11-05 09:35

Christian Catu wrote:
> [...]
> et hus, fra stuen til 2. sal. Hvis shoppen samtidigt har antenne kabel vil

BN Elektronik har hvad du søger.
http://www.bn-elektronik.dk/front/bnhome.asp

Fra : Max

Dato : 22-11-05 10:02

Hej

> BN Elektronik har hvad du søger.
> http://www.bn-elektronik.dk/front/bnhome.asp

Man skal bare have et CVR nummer for at handle der.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-05 16:56

Max wrote:
> Hej

> Man skal bare have et CVR nummer for at handle der.
>
> Mvh Max

Ligesom man godt kan udskrive faktura'er i sit eget CPR nummer (til en
vis grænse) vil jeg gærre på at man kan handle også?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-11-05 17:21

"Claus Albæk (Kbh.)" has brought this to us :
> Ligesom man godt kan udskrive faktura'er i sit eget CPR nummer (til en vis
> grænse) vil jeg gærre på at man kan handle også?

Det kommer an på hvad virksomheden du vil handle med syns...

Fra : Max

Dato : 23-11-05 08:15

Hej Claus

> Ligesom man godt kan udskrive faktura'er i sit eget CPR nummer (til en
> vis grænse) vil jeg gærre på at man kan handle også?

Nu handler jeg ofte hos BN-elektronik og de virker nu ikke
som et firma der handler ud af bagdøren.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-05 09:55

Max wrote:
> Hej Claus

> Nu handler jeg ofte hos BN-elektronik og de virker nu ikke
> som et firma der handler ud af bagdøren.

Ndet gær jeg skam også, og nej, de virker ikke sådan... men det var nu
ikke det jeg mente, det er jo fuldt lovligt at lave fakturaer i sit eget
CPR nummer (op til 50K) uden et CVR, så jeg tænkte at det måske også
gjaldt den anden vej....

anyhoo, det hører vidst mere hjemme i .heltvildtklogadvokat

Fra : John Lund

Dato : 24-11-05 21:30

Prøv den lokale elektrikker

De plejer at have det hele i tromlevis :)