forslag til MP3-afspiller/Ipod (jogging/mo~
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 21-11-05 21:46

Jeg har brug for en himstregims til at jogge med, og der holder anti-shocken
på min discman bare ikke.

Kapaciteten på fyren er ret ubetydelig. Bare der kan være 3-4 albums, så er
jeg tilfreds. Lyden på den anden side skal dog være god ISÆR bas-mæssigt, da
jeg render rundt med nogle ordentlige hørebøffer og har gang i nogle slemme
dobbeltpedaler.

Nogle forslag?

Fra : Lars

Dato : 21-11-05 23:37

On Mon, 21 Nov 2005 21:46:00 +0100, Sren Kjeldsen wrote:

> [...]
> jeg render rundt med nogle ordentlige hørebøffer og har gang i nogle slemme

Tja...prøv at spørge i dk.teknik.lyd i stedet.

/Lars

Fra : Steen

Dato : 22-11-05 09:49

Sren Kjeldsen wrote:

> [...]
> er jeg tilfreds. Lyden på den anden side skal dog være god ISÆR
> bas-mæssigt, da jeg render rundt med nogle ordentlige hørebøffer og har

Ipod shuffle med en rem til at sætte rundt om armen

Fra : Petrold

Dato : 22-11-05 15:24

"Steen" <steengod@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ipod shuffle med en rem til at sætte rundt om armen

vil også sige iPod shuffle.. den er faktisk så robust den kan tåle at blive
tabt uden der går noget i stykker på den, fordi den ikke har display m.v.

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/90310/wo/yI5PqQwVcZ7H3RNTFRGmrtxHhiP/0.SLID?nclm=iPodshuffle&mco=91FB0479

derudover er den kvalitetsmæssig bedre end mange af dem der er i
tilbudsaviserne.. De holder ufatteligt godt strøm og den er ufatteligt nem
at betjene.

nå ja.. og så er tråden OT

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 22-11-05 16:26

> nå ja.. og så er tråden OT

Det er den åbenbart også i dk.teknik.lyd...

Fra : Brizz

Dato : 23-11-05 00:17

Sren Kjeldsen skrev:
> Jeg har brug for en himstregims til at jogge med, og der holder anti-shocken
> på min discman bare ikke.
> Nogle forslag?

Har en Creative Zen Micro som har både MP3 og radio hvilket er fint da
der hvor jeg træner sendes lyden fra TV ud på radio frekvenser. Den har
5gb så har ingen problemer med 3-4 albums + det løse.

--
Mvh Brian
--

Venimus Conglaciati Vicimus