Norton Ghost 10 og bundkort med SLI
Fra : Per Pedersen

Dato : 21-11-05 21:46

Hej

Jeg har Norton GHOST 10 samt et bundkort med SLI, Recovery CD går istå under
boot og står bare og viser "please wait" i al evigheder, men er ok på andre
PC'er,
Kan en måske fortælle om den kan være fordi jeg har et bundkort med SLI at
det ikke virker.

Per

Fra : Hans

Dato : 21-11-05 23:59

Per Pedersen wrote:
> [...]
> men er ok på andre PC'er,
> Kan en måske fortælle om den kan være fordi jeg har et bundkort med

Hvis du kører Raid, så er der lidt om emnet her:

"On the very last page of NVidia's RAID User's Guide (v2.0A), it
mentions using Ghost with NVidia Raid. You have to disable Ghost
direct disk access, and force it to rely on INT13 to access the disk.

Hans

Fra : Jens U. K.

Dato : 30-11-05 13:42

"Per Pedersen" <per.p@pc.dk> wrote in message
> [...]
> andre
> PC'er,
> Kan en måske fortælle om den kan være fordi jeg har et bundkort med SLI

Ghost 9.0 virker fint på en pc med asus a8n-sli premium.

/Jens Ulrik

PS: Hvad kan ghost 10 som 9 ikke kan?