Smut lige ind og se min hund!
Fra : Mikael

Dato : 21-11-05 15:52

Hej!
Så er Jack blevet oprettet i Dyregalleri!
Smut lige ind og se min dejlige hund!

Winnie

http://hunde.dyregalleri.dk/

Fra : jopa

Dato : 21-11-05 16:14

Mikael skriblede bla:
> Hej!
> Så er Jack blevet oprettet i Dyregalleri!
> Smut lige ind og se min dejlige hund!

Skal man så gå alle racerne igennem for at finde netop din ?
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 21-11-05 16:19

"Mikael" <dsl128833@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
> Så er Jack blevet oprettet i Dyregalleri!
> Smut lige ind og se min dejlige hund!
>
> Winnie
>
> http://hunde.dyregalleri.dk/

Hej
Ja, sikken en dejlig og stolt Golden, flotte billeder!
Hilsen Vibeke

Fra : Karina og Christian

Dato : 21-11-05 16:29

"Mikael" <dsl128833@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
> Så er Jack blevet oprettet i Dyregalleri!
> Smut lige ind og se min dejlige hund!

Han er absolut dejlig - kan godt forstå, I er helt fortabte i ham

Vores hund er en blanding af en golden retriever og en cocker spaniel, så
når jeg ser jeres golden, kan jeg virkeig se /så/ mange lighedspunkter med
vores hund

Og i øvrigt - han er nu ikke så svær at finde. Med en minimum af
tankevirksomedhed, så tror jeg, det kan lykkedes (næsten) alle at finde ham
i første forsøg. Et godt gæt er nok at se efter seneste oprettede hunde - og
vupti så er der tilfældigvis en hund, der hedder "Jack" mellem mulighederne

Karina og Vaks,
der naturligvis er den smukkeste og dejligste vuffer i verden

Fra : jopa

Dato : 21-11-05 16:41

Karina og Christian skriblede bla:

> Og i øvrigt - han er nu ikke så svær at finde. Med en minimum af
> tankevirksomedhed, så tror jeg, det kan lykkedes (næsten) alle at
> finde ham i første forsøg.

Ja nu er jeg jo ikke så hurtig men skulle jeg have lavet et link var det
blevet således
http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7997
så kan alle være med også de langsomme som mig.
Ja det er en dejlig bamse

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 21-11-05 17:40

jopa wrote:
> Ja nu er jeg jo ikke så hurtig

Det er ikke noget at fortælle os

/Jens

Fra : jopa

Dato : 21-11-05 18:10

pwh skriblede bla:

> Det er ikke noget at fortælle os

Ha men min hund er hurtig
Derfor jeg bruger den som potensforlænger

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 21-11-05 19:00

jopa wrote:
> pwh skriblede bla:

> Ha men min hund er hurtig

Det er da til at tømme madskålen

> Derfor jeg bruger den som potensforlænger

Ha, Schæfere spiser min Angel da til morgenmad,
ikke meget potensforlænger i den race

/Jens (hvis 2 potensforlængere blev kaldt for muskelbundter af en Labejer igår)

Fra : jopa

Dato : 21-11-05 19:22

pwh skriblede bla:

> Det er da til at tømme madskålen

Den får kun råt blodigt kød og så de katte den kan snuppe.
Det bliver vel til en 4-5 stykker om ugen

> /Jens (hvis 2 potensforlængere blev kaldt for muskelbundter af en
> Labejer igår)

Ja nu har jeg jo set 800 billeder efterhånden og bag det glinsende ydre
gemmer der sig sikkert et godt fedtlag

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 21-11-05 19:33

> Ja nu har jeg jo set 800 billeder efterhånden og bag det glinsende
> ydre gemmer der sig sikkert et godt fedtlag

Nå var det fedtbundter han sagde,
jeg syntes bestemt det var muskelbundter

/Jens (hvis hunde heldigvis ikke kun er "pels og poter" som Schæfere)

Fra : jopa

Dato : 21-11-05 19:44

pwh skriblede bla:

> /Jens (hvis hunde heldigvis ikke kun er "pels og poter" som Schæfere)

Hmm pelsen den ligger skam over hele huset for tiden.
Men det varmer fint om tæerne i den kolde tid.

Milo ligger lige og hygger sig ved brændeovnen og spiser resterne af en kat.
Ligner en gråstribet

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Karina og Christian

Dato : 22-11-05 17:17

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja nu er jeg jo ikke så hurtig men skulle jeg have lavet et link var det
> blevet således
> http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7997

Ja, det har du da ret i

> så kan alle være med også de langsomme som mig.

Ja, det har du da ret i

> Ja det er en dejlig bamse

Ja, det har du da ret i

/Karina,
der skyyyynder sig at gemme sig

Fra : x Vuf x

Dato : 21-11-05 16:49

On Mon, 21 Nov 2005 16:28:41 +0100, "Karina og Christian" wrote:

>Karina og Vaks,
>der naturligvis er den smukkeste og dejligste vuffer i verden

Se det udsagn dér kunne vi sikkert få en hidsig, højtråbende
og langvarig diskution ud af... tihi

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : Karina og Christian

Dato : 21-11-05 16:55

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse
[klip]

> Se det udsagn dér kunne vi sikkert få en hidsig, højtråbende
> og langvarig diskution ud af... tihi

Og heldigvis for det

Men når det så er sagt, så kan folk selvfølgelig sige, hvad de vil om deres
dejlige vovser - der er naturligvis kun én, der kan være den skønneste, og
ham har vi så tilfældigvis boende her

Mange hilsner
Karina og Vaks,
der godt ved, han er lækker

Fra : x Vuf x

Dato : 22-11-05 16:26

On Mon, 21 Nov 2005 16:54:56 +0100, "Karina og Christian" wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev...

>Og heldigvis for det

Og så er startskuddet gået! ;-D

> [...]
>den skønneste, og ham har vi så tilfældigvis boende her
>Karina og Vaks, der godt ved, han er lækker

Her i huset går Ikaros rundt med stolt rejst hoved og vajende hale,
for han er totalt overbevist om, at han er verdens 8. vidunder!
Madonna si'r "Ok, men så er jeg det 7. vidunder!

Fra : Karina og Christian

Dato : 22-11-05 21:44

> Her i huset går Ikaros rundt med stolt rejst hoved og vajende hale,
> for han er totalt overbevist om, at han er verdens 8. vidunder!
> Madonna si'r "Ok, men så er jeg det 7. vidunder!

Hehe - sådan skal dét da være

/Karina og Vaks,
der har gået en meeeeeega lang tur i dag og tisset op af stort set ALT, han
mødte på sin vej

Fra : x Vuf x

Dato : 23-11-05 00:29

On Tue, 22 Nov 2005 21:43:47 +0100, "Karina og Christian" wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev...

>Hehe - sådan skal dét da være

Hehe...Det bedste er, at de andre tror på ham!

>/Karina og Vaks,
>der har gået en meeeeeega lang tur i dag og tisset op af
>stort set ALT, han mødte på sin vej

Så er det da godt, jeg ikke har mødt ham. ;-D

Fra : Leyna

Dato : 21-11-05 19:09

On Mon, 21 Nov 2005 16:48:40 +0100, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Se det udsagn dér kunne vi sikkert få en hidsig, højtråbende
>og langvarig diskution ud af... tihi

Slet ikke. Der er ingen diskussion om at Vaks er den dejligste!
<hviske> Karinas Vaks er jo bare en wannabe</hviske>
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 22-11-05 16:28

On Mon, 21 Nov 2005 19:09:21 +0100, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

>Slet ikke. Der er ingen diskussion om at Vaks er den dejligste!
><hviske> Karinas Vaks er jo bare en wannabe</hviske>

Begge Vaks'r er udkonkurrerede af verdens 8. vidunder Ikaros.
(Snart også af Madonna) :-þ

Fra : Karina og Christian

Dato : 22-11-05 17:16

[klip]
> Slet ikke. Der er ingen diskussion om at Vaks er den dejligste!
> <hviske> Karinas Vaks er jo bare en wannabe</hviske>

Tsk tsk - hunde og deres skøre ejere

Naturligvis er MIN Vaks, den helt rigtige. Selv om din Vaks også er skøn, så
ændrer det ikke på faktum - Vaks den 1., kom først til, og han har derefter
tilranet sig alle fordelene

/Karina og Vaks,
der lige nu ligger på ryggen med alle 4 poter strittende ud til alle sider,
mens han snorker virkelig høøøøøjt

Fra : Leyna

Dato : 21-11-05 19:08

<vaksFJERNDETTE@krudt.dk> wrote:

>Karina og Vaks,
>der naturligvis er den smukkeste og dejligste vuffer i verden

Selvfølgelig er Vaks da den dejligste, men din bette hund er da osse
meget sød!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 21-11-05 19:36

> Selvfølgelig er Vaks da den dejligste, men din bette hund er da osse
> meget sød!

Jeg vil slet ikke værer med i den konkurencce,
mine hunde er nemlig fede og ulækre, bidske og lumske

/Jens (som til gengæld har en sød og smuk kat)
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/katten.JPG

Fra : Leyna

Dato : 21-11-05 21:09

On Mon, 21 Nov 2005 19:35:57 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Jeg vil slet ikke værer med i den konkurencce,
>mine hunde er nemlig fede og ulækre, bidske og lumske

Du har jo heller ikke en Vaks hund, veller?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-11-05 00:37

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse >

Jeg vil slet ikke værer med i den konkurencce,
> mine hunde er nemlig fede og ulækre, bidske og lumske
>
> /Jens (som til gengæld har en sød og smuk kat)
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/katten.JPG

Nååå, hvor er han altså bare dejlig!
Og så er jeg sikker på, at han sagtens kan klare en bidsk køter til
morgenmad, hvis den tror, den skal føre sig frem over for ham *GG*

mvh Eva

Fra : Espen

Dato : 21-11-05 20:37

Ha! Jeg skal gi' jer hjerteknusere, skal jeg!
http://www.suell.dk/html/modules.php?name=Coppermine&file=thumbnails&album=15

Mvh Espen & Berta Bims
--
visit www.suell.dk - photos by suell
visit www.schildknecht.dk - art by schildknecht

Fra : Leyna

Dato : 21-11-05 21:17

On Mon, 21 Nov 2005 20:36:51 +0100, "Espen" <espen123@suell123.dk>
wrote:

>Ha! Jeg skal gi' jer hjerteknusere, skal jeg!
>http://www.suell.dk/html/modules.php?name=Coppermine&file=thumbnails&album=15

Men der var ingen Vaks!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-05 20:11

"Espen" <espen123@suell123.dk> skrev i en meddelelse
> Ha! Jeg skal gi' jer hjerteknusere, skal jeg!
> [...]

Nøj hvor er de fine!

-M&M