Fumle i dk.binaer :)
Fra : Anders

Dato : 10-06-01 21:21

Hejsa.

Far har lige taget billeder af mig og posted dem i dk.binaer.

Hilsen Fumle

Ps. jeg er LIDT træt.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-06-01 21:31

"Anders" <dmu99v@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Far har lige taget billeder af mig og posted dem i dk.binaer.
>
> Hilsen Fumle
>
> Ps. jeg er LIDT træt.

Hej Fumle

Hvor er du da lækker *S*
Jeg er vild med det sidste billede

Hilsen
Joan

Fra : Anders

Dato : 10-06-01 21:27

On Sun, 10 Jun 2001 22:31:20 +0200, "Joan Frederiksen"
<joan.frederiksen@mail.tele.dk> wrote:

>Hej Fumle

Hej Joan

>Hvor er du da lækker *S*

Taaak ;)

>Jeg er vild med det sidste billede

Ja jeg gabte lige lidt, og far var hurtig med det digitale :)

>Hilsen
>Joan

Miv fra Fumle

Fra : greta

Dato : 11-06-01 08:28

"Anders" skrev d. 10-06-01 21:27 dette indlæg :

> Hej Joan

> Taaak ;)

> Ja jeg gabte lige lidt, og far var hurtig med det digitale :)

> Miv fra Fumle
> Nu stiller jeg nok et DUMT spørgsmål. Hvad er det binaer for noget, og
hvordan kan man se det? (UNDSKYLD!)
Venlig hilsen
Greta

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders

Dato : 11-06-01 09:01

On Mon, 11 Jun 2001 07:28:05 GMT, "greta" <greta.news@kandu.dk> wrote:

> [...]

dk.binaer er en nyhedsgruppe - ligesom dk.fritid.dyr.kat som du nu er
i. Den binære gruppe tillader at man vedhæfter filer i gængse formater
ved indlæg. Jeg sendte et par billeder ind i gruppen, hvor I kan se
mit kattedyr.

>hvordan kan man se det? (UNDSKYLD!)

Med alle gængse billedbehandlingsprogrammer samt internet explorer.
Filerne er i .jpg format.

>Venlig hilsen
>Greta

Venligst Anders

Fra : greta

Dato : 12-06-01 05:21

http://www.kandu.dk/

Fra : Christina K

Dato : 11-06-01 11:55

Hej Fumle

Jeg synes at du ser vildt flot ud, især din blanke sorte pels. Hvis jeg
ikke var steriliseret, ja så ved jeg snart ikke....

Miaaauuu fra Askepot

Anders <dmu99v@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:all7it8orj43vup8r6macgdnjabnmavcq2@4ax.com...

Fra : Anders

Dato : 11-06-01 15:54

On Mon, 11 Jun 2001 12:55:08 +0200, "Christina K" <christinak@adr.dk>
wrote:

>Miaaauuu fra Askepot

heheh *slurp* og bask fra Fumledyret

Fra : Fie & Christian

Dato : 11-06-01 12:37

Hej Fumle

Du er godt en lækker lille en Vi blev bare lidt bange for dine
hjørnetænder og din store mund........men hvis du nogensinde kommer forbi,
så..........miauw!

Næsemøs
Tulle og Tilde

Fra : Trine

Dato : 11-06-01 17:15

Miav Fumle

Du er da dælme en lækker fyr.....og sikke nogle bisser

Gnæk gnæk
Luna

Fra : Gitte J.L

Dato : 11-06-01 17:32

Grrrr ... Laban må itte opdagæ at jæg ær på taffsstaturæt ....
fkjdspgfjælø ... Zatanz, dæt ær ikkæ haælt næmt dæ hær...!!! Må zæ å få
barbæræt pælzæn mællæm tæærnæ!!
Laaaangt miaaaaaaaav til dig Fumlæmand! Zku du noænzændæ kommæ forbi
Nordjylland, zå zlå ligæ på rudæn hær ik!! Zhit..nu kommær ham dæn
ztribædæ djævæl igæn..gfdlkdhbbb ...nok ær han pæn, mæn han zkal zgi ik
tro at han ær dæn ænæzte hankat i dættæ land!!!
Potædak fra Fræja

Fra : Anders

Dato : 11-06-01 18:20

On Mon, 11 Jun 2001 18:32:13 +0200, "Gitte J.L" <gjlo98@hum.auc.dk>
wrote:

> [...]
>ztribædæ djævæl igæn..gfdlkdhbbb ...nok ær han pæn, mæn han zkal zgi ik
>tro at han ær dæn ænæzte hankat i dættæ land!!!

*lol*