viser ikke billede i opera
Fra : Katja L. Søborg

Dato : 21-11-05 11:07

Hej.... Jeg har en side hvor at mit baggrunds billede ikke vises
i opera men det vises i IE.... http://blueprincess.net

her er en del af mit css.... body {
   background-color:#000000;
   background-image: url("BlendBP.jpg");
   background-repeat: no-repeat;
   background-attachment: scroll;
   background-position: 5% 1%;
   margin: 50px 10px 15px 250px;

}

Nogle der kan sige hvad det er opera ikke forstår...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 21-11-05 11:10

Katja L. Søborg wrote:

> Nogle der kan sige hvad det er opera ikke forstår...

Ikke umiddelbart, men du har nogle fejl i din css:
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css2&warning=2&uri=http%3A//blueprincess.net/

Prøv lige at rette dem først.

--
Benny Nissen

Fra : Katja L. Søborg

Dato : 21-11-05 12:25

Retter dem senere i dag..... Men tak for at du kiggede på det

Fra : Frank

Dato : 21-11-05 12:58

Katja L. Søborg skrev:

> Hej.... Jeg har en side hvor at mit baggrunds billede ikke vises
> i opera men det vises i IE.... http://blueprincess.net

<...>

Hvad er det du mener Opera ikke forstår? I min Op 8.5 virker det fint...
(Virker også i IE 5, Fx 1.07 Win+Linux og Konqueror 3.4!)

--
Venlig hilsen | Kind regards | Cordialement
Frank

Fra : Katja L. Søborg

Dato : 22-11-05 00:03

Frank wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> (Virker også i IE 5, Fx 1.07 Win+Linux og Konqueror 3.4!)

Det er fordi at mit blend på forsiden ikke kommer frem når jeg ser det i
Opera....

Fra : Dennis Munding

Dato : 22-11-05 00:21

Hej Katja!
"Katja L. Søborg" <serie-freak@mail.dk> skrev i en meddelelse
> fint...
>
> Det er fordi at mit blend på forsiden ikke kommer frem når jeg ser det i
> Opera....

Forstår heller ikke hvad du mener, for jeg har heller ingen problemer med at
se det - både i Opera8.5, Firefox1.0.7 og IE6.0 (WinXP):

http://www.skovaa-munding.dk/bp-opera.jpg (ligger der til tirsdag den
22/11-2005 kl.23.00!)

Dennis Munding
Web-master
http://www.skovaa-munding.dk/, http://www-mundings-memorial.dk/
http://www.cantica.dk/, http://www.eds-denmark.dk/

Fra : Katja L. Søborg

Dato : 22-11-05 14:13

Ok..... nu vises det faktisk også hos mig....