hjælp til SE k750i
Fra : jce

Dato : 21-11-05 00:05

Jeg har nogle Jpeg billeder je gerne vil overføre til den fra min PC. jeg
sætter den til USB kablet og alt er fint jeg kopiere billederne til den
mappe som de andre billeder (fra kameraet på telefonen) ligger i... Dette er
også Jpeg! Men når jeg så tjekker på telefonen, så kan jeg ikke se
billederne.. men kan via min PC se at de altså ligger på memory sticket..
hvad er der galt???

Fra : jce

Dato : 21-11-05 00:18

Fra : Ped

Dato : 21-11-05 11:22

jce skrev:

> [...]

Måske kunne det være fordi der er 1 character mere i "Billede12" end i
"DSC00028"? Bare en tanke...

M.v.h.

Jens L. Pedersen
(med en god gammel 6310i)

Fra : Lars

Dato : 21-11-05 15:50

On Mon, 21 Nov 2005 00:17:40 +0100, jce wrote:

> [...]

Prøv også lige at checke, at der ikke er specialtegn i filnavnene. Hvis
den blot hedder BILLEDE12, så er det nok ikke problemet, men min kones
W800i nægter at overføre filer med f.eks. paranteser.

/Lars

Fra : BG

Dato : 21-11-05 17:43

On Mon, 21 Nov 2005 00:05:19 +0100, "jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk>
wrote:
> [...]
>også Jpeg! Men når jeg så tjekker på telefonen, så kan jeg ikke se
>billederne.. men kan via min PC se at de altså ligger på memory sticket..

Filnavnet er reservert i fotomappen. Det må altid vare DCSXXXX. Hvis
du vil ha et navn som Billed12 må du kopiere dit billed til en anden
mappe.

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfejle)

--
http://borgus.net ---- http://osbymikro.tk