Tydning, stillingsbetegnelse
Fra : Leif B

Dato : 20-11-05 20:26

Jeg vil gerne bede om hjælp til tydning af dette udsnit fra en vielse. Især
det første ord ved forlovere og anmærkningen.

? Folk Hansen Kongens Nytorv No 335 og Høker Grøndal ? Ge?-strædet No 212 -
11 Novbr. i Kirken - ??

mvh baertel

Fra : Leif B

Dato : 20-11-05 20:35

Filen ligger i dk.binaer.historie

Fra : Inger Buchard

Dato : 20-11-05 20:49

> [...]
> det første ord ved forlovere og anmærkningen.
>
> ? Folk Hansen Kongens Nytorv No 335 og Høker Grøndal ? Ge?-strædet No

Værtshusholder Hansen, Kongens Nytorv No 355
og Høker Grøndal, St. Gertruds Strædet no ...

Inger

Fra : Leif B

Dato : 20-11-05 23:08

Mange tak for svar.
Stillingsbetegnelsen undrede mig fordi der er ikke mindre end 5 andre med
samme stillingsbetegnelse på den samme side i kirkebogen. - Og det er ud af
7 vielser.

mvh baertel

"Inger Buchard" <ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> skrev i en
meddelelse news:4380d30f$0$1851$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...