sms problemer
Fra : Ryan Kristensen

Dato : 20-11-05 16:42

Hej.

Jeg har nogle problemer med sms'er.
Sms meddelelser sendt til mig er, inden for den sidste uge, blevet op til
et døgn forsinket.
Og meddelelser sendt fra mig, kommer ikke altid frem. - I dette tilfælde
er det dog kun en enkelt modtager - jeg kender til - som nogle gange ikke
modtager dem.

Jeg har en SPV c500 med Telmore abonnement.
Er der mulighed for at tracke sms meddelelser, på samme måde som man kan
med emails?
Da jeg gerne ville finde ud af, om det er telefonen eller sim-kortet, der
er galt med.

I går er der også et opkald til mig, som ikke er gået igennem.

--
Ryan Kristensen

Fra : Martin

Dato : 21-11-05 15:50

> Jeg har en SPV c500 med Telmore abonnement.
> Er der mulighed for at tracke sms meddelelser, på samme måde som man kan
> med emails?

ja!! det hedder rapport :)

> Da jeg gerne ville finde ud af, om det er telefonen eller sim-kortet, der
> er galt med.
>
> I går er der også et opkald til mig, som ikke er gået igennem.

jeg har selv samme problem nogle gange kan folk ringe til mig 10-20 gange på
30 min og den melder optaget hver gang,på trods af jeg ikke bruger min
tlf,jeg har fået afvide at dette skyldes teleselskabet og svaret på dit
spørgsmål er simkortet !! (som dog ikke kan være problemet,enten selskabet
eller telefonen)

Martin

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 21-11-05 23:02

On Mon, 21 Nov 2005 15:49:46 +0100, Martin <ole@ole.ole> wrote:

> [...]
> tlf,jeg har fået afvide at dette skyldes teleselskabet og svaret på dit
> spørgsmål er simkortet !! (som dog ikke kan være problemet,enten

Det sjove er, at min gamle telefon havde noget der ligner samme problem
(blandt mange), så det lyder logisk, at det er sim-kortet. Ville det give
mening, at kontakte Telmore og bestille et nyt sim-kort?
Jeg har fundet endnu en fejl:
Når jeg forsøger at ringe op, er der heller ikke altid forbindelse. Den
forsøger at ringe op, men der sker ikke noget, og efter 20 sek. giver den
op. Næste opkald virker fint.
Så det ser ud til, at telefonen mister forbindelsen til netværket, og
først får den igen når jeg forsøger at ringe ud eller genstarte telefonen.

--
Ryan Kristensen

Fra : Martin

Dato : 22-11-05 16:01

> [...]
> Så det ser ud til, at telefonen mister forbindelsen til netværket, og
> først får den igen når jeg forsøger at ringe ud eller genstarte telefonen.

det kan kun være teleselskabet (telmore)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-11-05 17:08

Martin skrev:

> det kan kun være teleselskabet (telmore)

Hvorfor det? Jeg har to mobiler med Telmore, og jeg har ingen
tekniske problemer med dem.

--
Bertel