K750i og update service
Fra : BorreBoy

Dato : 20-11-05 09:55

Hej.

Er der nogen, der kan installere update driveren?
Jeg har fulgt denne vejledning:
Installationsvejledning

1. Download zip-filen til computeren. Husk, hvor du anbragte den.
2. Pak filen ud, og gem den i en midlertidig mappe.
3. Derefter slukker du telefonen.
4. Slut USB-kablet til pc'en, men ikke til telefonen.
5. Hold 'c'-tasten nede, og slut USB-kablet til telefonen.
6. Dette starter guiden Windows Found New hardware, der skal anvendes
under installationen.
7. Følg vejledningen i guiden, og vælg "Install from a list ..". Tryk
dernæst på "Next".
8. Gå til den midlertidige mappe, som du oprettede i trin 2 ovenfor,
for at markere den driver, der skal installeres, og tryk på "Next".
9. Tryk på 'Udfør', når driveren er installeret.

Jeg gør som der står, men efter pkt. 5 starter telefonen op, og spørger
hvilken handling jeg ønsker at udføre (intet, overfør billeder mm.)
Pkt. 6 kommer aldrig frem...

begin 666 spacer.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Fischer

Dato : 20-11-05 11:24

> 5. Hold 'c'-tasten nede, og slut USB-kablet til telefonen.

Du er klar over at det er 'C' tasten på telefonen du skal holde nede, ik'?

*Fischer

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-11-05 11:59

Fischer wrote:

> Du er klar over at det er 'C' tasten på telefonen du skal holde nede, ik'?
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.

lol jeg sad også lige og undrede mig over hvorfor man skulle trykke på C
på pc'eren.. :)

Fra : BorreBoy

Dato : 20-11-05 13:29

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Du er klar over at det er 'C' tasten på telefonen du skal holde nede, ik'?

DOH!!!!

Fra : Spangkuk

Dato : 21-11-05 11:12

"BorreBoy" <borre@xxxlucasfilm.dk> skrev

> DOH!!!!

Altså, du bruge C-tasten på tastaturet....

LOL!!!

Spang