Upload til mysql med rettigheder
Fra : Bruno Christensen

Dato : 19-11-05 23:16

Jeg har et lille problem.

Jeg er ved at lave en hjemmeside (dk.lpdommer.dk) selve siden fungerer.

Vi er 12 - 20 mennesker der skal have lavet en fælles kalender, hvor vi alle
kan indtaste i ens egen kalender.

Lidt baggrund: Vi er 12 dommere i lydighed for hunde, jeg er ved at lave en
kalender så de der ønsker at bestille en LPdommer kan kigge og se om den
pågældende dommer er optaget. (Dette fungerer)

På siden er der en "bestillings-formular", så man kan sende en mail til den
dommer man ønsker. (dette fungerer)

Mit problem er at jeg har forsøgt at lave et CMS så vi (12 evt flere)
dommere kunne indtaste vore egne aftaler, rette og slette dem; men
selvfølgelig ikke i andre dommeres aftaler.

Det jeg indtil nu har "bikset" i php med fungerer ikke.

På det seneste har jeg kigget på CMS-programmer, de kan blot "alt for
meget"!

Det jeg / vi har behov for er at kunne indtaste:

Hvem der indtaster (det er et IDnummer som bliver/skal sættes alt efter hvem
der "laver en aftale", dette er rimeligt på plads)
Datoen
Stedet
Kontaktpersonen
Dennes telefonnr
og mailadresse

Problemet er at overføre data til MYSQL, det fungerer ikke i det jeg har
"vævet sammen" i Dreamweaver, og jeg kan efterhånden ikke overskue det mere.

Da mine kolleger ud i denne del af hundeverdenen og jeg er "voksne mennesker
(50+)", så kigger vi efter en "nem og billig" løsning, forstået sådan at vi
skal have noget der kan det vi ønsker "og ikke andet". Dvs at vi kan
indtaste de ovennævnte oplysninger i kalenderen, uden at der er *mulighed*
for at "ramme ved siden af".

Hvis der er nogen med kommercielle interesser så er mailadressen:

uge46@lpdommer.dk

PS: jeg skal en tur til Brørup i morgen, så evt svar bliver først set i
morgen aften eller senere.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Bruno Christensen

Dato : 21-11-05 07:04

On Sat, 19 Nov 2005 23:15:33 +0100, Bruno Christensen wrote:

> [...]
>
> Vi er 12 - 20 mennesker der skal have lavet en fælles kalender, hvor vi alle

Takket være Finn Sørensen er jeg blevet henvist til følgende links, som ser
ud til at kunne det jeg ønsker:

http://codewalkers.com/seecode/79.html
LWT Calendar er ikke helt dårlig, men er mere til fælles-visninger...

http://team6.renpc.dk/calendar.php
login:admin
pass:testbruger

Igen: Tak Finn.