FF lukker når jeg besøger politiken.dk
Fra : Morten S Hansen

Dato : 19-11-05 22:23

Jeg har nu flere gange oplevet at Firefox lukker ned når jeg besøger
politiken.dk eller undersider.... Det sker ikke hver gang, men ret ofte.

Hvad kan der være galt? Der er politiken eller FF der har et problem?

Bruger Firefox 1.0.7

/morten

Fra : Anders Lund

Dato : 20-11-05 00:43

Morten S Hansen wrote:
> Jeg har nu flere gange oplevet at Firefox lukker ned når jeg besøger
> politiken.dk eller undersider.... Det sker ikke hver gang, men ret ofte.

Prøv at starte browseren i safe mode og se om den så crasher. Prøv også
at disable javascript.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 21-11-05 08:51

> [...]
> politiken.dk eller undersider.... Det sker ikke hver gang, men ret ofte.
>
> Hvad kan der være galt? Der er politiken eller FF der har et problem?

Jeg bruger også Firefox 1.0.7 på Windows XP og er ret ofte på politiken.dk,
men har ikke observeret det problem. Så umiddelbart vil jeg gætte på at
politiken.dk ikke har noget problem, men at der er en fejl i FF og at du har
en anden opsætning af FF end jeg, så jeg ikke oplever fejlen.

Niels Dybdahl

Fra : lars@intercambiodvd.~

Dato : 21-11-05 09:22

Morten S Hansen wrote:
> [...]
> politiken.dk eller undersider.... Det sker ikke hver gang, men ret ofte.
>
> Hvad kan der være galt? Der er politiken eller FF der har et problem?

Hvilke extensions har du installeret? Jeg havde på et tidspunkt
mediaconnectivity installeret og det gjorde browseren meget ustabil.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Morten S Hansen

Dato : 22-11-05 17:04

Jeg har ikke oplevet problemet de sidste par dage - så håber ikke det sker
igen...!

/morten