Nogen der kender sangene?
Fra : BladeWalker

Dato : 19-11-05 21:32

Jeg har vedhæftet 3 små filer med noget musik i som jeg eftersøger. Hvis
nogen kender det vil jeg blive meget glad for at høre hvem der spiller og
hvad de hedder.

BladeW

Fra : Max

Dato : 19-11-05 22:09

Hej

> Jeg har vedhæftet 3 små filer med noget musik i som jeg eftersøger. Hvis

Man hverken kan eller må vedhæfte filer til mail på news.

Mvh Max

Fra : Peter G

Dato : 19-11-05 22:28

BladeWalker <post@martinfrank.dk> writes:

> Jeg har vedhæftet 3 små filer med noget musik i som jeg eftersøger.

1) Dine filer er ikke vedhæftede. Tak ske forsynet for det.

2) Binære vedhæng i tekstgrupper er lige så ønskede som gonnoré- og
klamydia-infektioner. Lige så velsete som Søren Pind i den anden side
af sengen på en en truende mandag morgen.

3) Læg dem op i en tilgængelig binærgruppe eller (bedre) på
en hjemmeside.

--
M.v.h. Peter. Toppostere og andre irriterende skribenter vil blive
filtreret fra i stilhed.