View -> Source i opera 8.5
Fra : Peter Loumann

Dato : 19-11-05 21:07

Hej eksperter

Et irriterende problem i min Opera 8.5:

Når den har været åbnet lidt, vil 'View -> Source' ikke virke mere. Der
kommer bare ingenting. Efter lukning og genåbning af opera virker det igen,
i kortere eller længere tid. Det er temmelig irriterende når man bruger den
til at udvikle sider med. Jeg må gå tilbage til ver. 7.x når jeg redigerer
sider.

Jeg er ikke stødt på problemet i tidligere versioner. Jeg har sat den til
at bruge min sædvanlige text-editor. Det gør ingen forskel om text-editoren
i forvejen er åben.

Nogen andre der har observeret noget lignende? Forslag?

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-11-05 21:32

Peter Loumann skrev:

> Når den har været åbnet lidt, vil 'View -> Source' ikke virke mere.

Det er vel ligemeget om du bruger menu eller Ctrl-F3?

> Nogen andre der har observeret noget lignende?

Jeg har ikke set det, men jeg har ikke så tit haft brug for at
tjekke kilde i Opera.

--
Bertel

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 19-11-05 22:56

Således skrev Peter Loumann den Sat, 19 Nov 2005 21:06:37 +0100:

>Jeg er ikke stødt på problemet i tidligere versioner. Jeg har sat den til
>at bruge min sædvanlige text-editor. Det gør ingen forskel om text-editoren
>i forvejen er åben.

Hvilken editor?

>Nogen andre der har observeret noget lignende? Forslag?

Jeg bruger Stones Texttool og har ikke set problemet.

Har du mellemrum i stien til din editor?

Knud
--
<Quasadu> i'm the kind of guy who, when i accidentally see myself
naked in the mirror, i think "my god if i saw that in the woods i'd

Fra : Peter Loumann

Dato : 20-11-05 01:28

On Sat, 19 Nov 2005 22:56:01 +0100, Knud Winckelmann wrote:

> Hvilken editor?

EditPad

> Har du mellemrum i stien til din editor?

Nej. Den er helt magen til stien i tidligere versioner:

C:\Programmer\EditPad.exe

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 20-11-05 05:33

Peter Loumann <me@privacy.net> posting:

>Når den har været åbnet lidt, vil 'View -> Source' ikke virke mere. Der
>kommer bare ingenting. Efter lukning og genåbning af opera virker det igen,

Jeg har oplevet det samme ske ved anvendelse af UniRed,
http://www.esperanto.mv.ru/UniRed/ENG/index.html

En opdatering af siden, F5, løser det for mig, så vidt jeg husker.
Det er et stykke tid siden, jeg sidst har været udsat for det.

--
What is life, except excuse for death,

-== http://www.shpongle.org/video/flashback1.swf ==-