Tip ønskes til Samsun E330-N
Fra : Henrik Andersen

Dato : 19-11-05 08:44

Jeg har lige købt mig en Samsung E330-N. Egentlig er den ganske fin... Dog
er der et par ting der skuffer mig:

For det første kan man ikke få lys i det udvendige display, ved at aktivere
en af de udvendige knapper. Dette irriterer mig meget, da displayet så reelt
ikke har særlig stor værdi. Hvis det er mørkt kan man intet se i displayet,
og skal derfor åbne klappen for at få lys i det udvendige display - og så
ryger idéen jo lidt!?

En anden, dog lidt mindre, ting er at der hele tiden kommer en belastende
"bekræftelsestone" hver gang man har sendt en SMS. Den kan jeg ikke finde ud
af at fjerne...

Er der nogen der har nogle tips til hvordan man får løst disse problemer?
Det kunne være der var kommet en firmware opdatering.

Mvh
Henrik