Kashmir koncert billeder
Fra : Martin Mogensen

Dato : 19-11-05 03:20

Så er der igen kommet lidt nye koncertbilleder på www.martins-webdesign.dk -
denne gang er det billeder fra Kashmir koncerten på Godset i Kolding fra i
torsdags.

Martin
http://www.martins-webdesign.dk

Fra : Thomas

Dato : 19-11-05 04:17

"Martin Mogensen" <mm_2kNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så er der igen kommet lidt nye koncertbilleder på
> www.martins-webdesign.dk - denne gang er det billeder fra Kashmir
> koncerten på Godset i Kolding fra i torsdags.

Jeg så dem selv onsdag aften i Aalborg - Og er de lige tændt for tiden?
Jeg tror jeg har været til 11-12-13 Kashmir koncerter i mit liv - Og jeg
tror ikke jeg har oplevet dem mere tændte de sidste 4-5 år... De sparkede
virkelig røv i onsdags... Er det andres indtryk, at de er rigtig rigtig
tændte
til denne tour??

..Thomas

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 20-11-05 23:29

> [...]
> www.martins-webdesign.dk - denne gang er det billeder fra Kashmir
> koncerten på Godset i Kolding fra i torsdags.

Jeg var til samme koncert og har også smidt mine billede ud i det åbne
space!
De kan ses her: http://www.thabear.dk/Kashmir/Kashmir.html

Anyways det var min første koncert med dem, trods jeg har været fan i et
lille stykke tid nu, og jeg var vældig imporneret over hvor godt de spillede
live. Måske var det ikke de vilde scene show de havde, men kvaliteten af
musik var bare lækker! + Det passede mig fint med at de spillede mest fra
deres nyeste albums- Fed koncert...

--
Bjørn E. Thorup
http://www.thabear.dk

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 20-11-05 23:42

"Bjørn E. Thorup" <bet75@hotmailFJERNMIG.com> skrev i en meddelelse

> "Martin Mogensen" <mm_2kNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Jeg var til samme koncert og har også smidt mine billede ud i det åbne
> [...]

Og her http://www.thabear.dk/Kashmir/
I et lidt mere brugervenligt format!

Fra : rosenauer.dk

Dato : 30-11-05 19:47

Har iøvrigt også smidt mine fra Vega på http://rosenauer.dk :)

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 01-12-05 12:10

On Wed, 30 Nov 2005 19:46:32 +0100, "rosenauer.dk"
<martinFJERN@rosenauer.dk> wrote:

>Har iøvrigt også smidt mine fra Vega på http://rosenauer.dk :)

....og det har jeg også
http://jacobdinesen.net/galleri/Kashmir,%20Vega,%202005/index.html