Hvilket nummer? (#1347)
Fra : Kim Jensen

Dato : 18-11-05 22:49

Hej!

Gruppen her plejer at være sublim til at "gætte" hvilke numre der er
tale om ud fra selv de mest håbløse beskrivelser. Nu må jeg selv ty til
denne opklaringsmetode.

Jeg hørt i sidste - på P4 tror jeg nok - en bid af et skønt nummer med
en dansk sangerinde (sidste fredag omkring kl 14.30). Nummeret var ret
"melankolsk" i lyden og stemmen fik mig umiddelbart til at tænke på
sangerinden fra Blue Foundation, måske endda med en snert (brrrr) Anna
David. Bedst kan jeg beskrive stemmen som sammenbidt, ja næste
grådkvalt. Sangen var som nævnt på dansk, men jeg kan huske nada af
teksten. :-/

Ringer dette noget overhovedet eller må jeg vente på at den spilles
endnu engang? Jeg har en formodning om at det er et ret nyt track.

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : Ole Damgaard

Dato : 19-11-05 07:46

Marie Key Band med "Kleptoman".
et nummer fra Karrierekanonen - hør den her:
http://www.dr.dk/karrierekanonen/
mvh ole

Fra : Kim Jensen

Dato : 19-11-05 13:14

Ole Damgaard wrote:
> Marie Key Band med "Kleptoman".
> et nummer fra Karrierekanonen - hør den her:
> http://www.dr.dk/karrierekanonen/

Spot on! Tusind tak!

Fra : Robert Eriksen

Dato : 19-11-05 14:20

Kim Jensen wrote:

> Spot on! Tusind tak!

Og de giver iøvrigt koncert i Huset i Magstræde den 23. og der skulle
være en CD på vej til næste år

Fra : Kim Jensen

Dato : 19-11-05 18:35

Robert Eriksen wrote:
> Og de giver iøvrigt koncert i Huset i Magstræde den 23. og der skulle
> være en CD på vej til næste år

Og jeg bor i Aalborg

- har nu også fundet ud af at der er CD på vej.
Spændende om den holder "stilen.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-11-05 12:38

Kim Jensen wrote:

> Og jeg bor i Aalborg
>
> - har nu også fundet ud af at der er CD på vej.
> Spændende om den holder "stilen.

For ca et års tid siden skrev jeg til dem og spurgte om der var udgivet
noget, det var der jo så ikke, men for en flad 50'er kunne jeg få en 5
numres demo CD.
Du kan jo prøve at kontakte dem og høre om de stadig har dem liggende.

IMHO er hverken Per eller Kleptoman helt så gode som de 5, så jeg er
lidt spændt på CDen.