Asus A8V Deluxe / WiFi-g
Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 18-11-05 22:48

Er der nogen der har et link til en driver (Windows XP) til WiFi-g PCI
kortet der følger
med A8V Deluxe?

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 19-11-05 09:40

"Karl Erik Nielsen" <roedemor@nospam.gmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har et link til en driver (Windows XP) til WiFi-g PCI
> kortet der følger
> med A8V Deluxe?

http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=A8V-E%20Deluxe

Du kan vist ikke bare hente driver, men godt vælge at lade
Windows f.eks. styre kortet alligevel selv om du installerer
deres software.

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 19-11-05 11:09

> [...]
>
> Du kan vist ikke bare hente driver, men godt vælge at lade
> Windows f.eks. styre kortet alligevel selv om du installerer

Prøvede også denne - men det hjalp ikke på mit problem: Så snart
WEP aktiveres ryger forbindelsen til min nye router (D-Link DGL-4300).
Jeg tror jeg investerer i f.eks en DWL-G520 - så kan jeg også bruge WPA.
Takker for linket.

Fra : claus b. p.

Dato : 20-11-05 01:37

"Karl Erik Nielsen" <roedemor@nospam.gmail.com> wrote in message

> [...]
> WEP aktiveres ryger forbindelsen til min nye router (D-Link DGL-4300).
> Jeg tror jeg investerer i f.eks en DWL-G520 - så kan jeg også bruge WPA.

Jeg ved ikke om ASUS benytter RALink chip i denne WiFi NIC som de gør i
deres udemærkede PCMCIA kort. I så fald er RALinks drivere langt bedre.
www.ralinktech.com

/Claus