Hjælp til opdatering af software på nokia ~
Fra : Sune Krøll

Dato : 10-06-01 19:50

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med:
Jeg har en nokia 8250 med engelsk menu og engelsk T9 ordbog.
Er der nogen måde hvorpå jeg kan få en dansk menu styring, eller bare en
dansk T9 ordbog???
Hvis jeg nu har en 8250 med dansk menu og ordbog....er det så muligt at
overfører dette til andre 8250?

På forhånd tak!!

Mvh Sune

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 10-06-01 22:53

"Sune Krøll" skrev i en meddelelse

> [...]
> dansk T9 ordbog???
> Hvis jeg nu har en 8250 med dansk menu og ordbog....er det så muligt at

Tag en backup at den med den engelske T9 ordbog og gem den og prøv derefter
at overskrive den med den der er på den danske, me husk du skal ikke
overskrive EMIE nummeret.

/bm

Fra : Sune Krøll

Dato : 11-06-01 01:02

Ok, tak....men du snakker med en "nybegynder".......men af dit svar udgår
også at det er muligt at tage styresystemet fra den "danske" (et backup) og
smide det over i de andre??? Hvordan undgår jeg forøvrigt at f..... i de
iemi numre??
Jeg ved godt at man kan lave dem om hvis mobilen er stjålet, men det er de
jo rent faktisk ikke, så det kunne være rart at bevare de oprindelige IMEI
numre.

Mvh Sune

Boris Mathiasen <Boris_Mathiasen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g0qb5$7ha$1@news.inet.tele.dk...

Fra : MADS POULSEN

Dato : 11-06-01 14:48

ja... og hvordan overfører man softwaren? kabel selvfølgelig, men hvilket?
købte et til min 6110 på mobiltricks.dk, kan det bruges?

Mads

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 11-06-01 16:07

"MADS POULSEN" skrev i en meddelelse

> ja... og hvordan overfører man softwaren? kabel selvfølgelig, men hvilket?
> købte et til min 6110 på mobiltricks.dk, kan det bruges?

Jeg ville skyde på at det skulle være et flasher kabel ellers kan du jo ikke
udlæse data'erne

/bm