Hår omkring øjnene
Fra : Webpoint

Dato : 18-11-05 11:31

Hej

Måske et tåbeligt spørgsmål, men jeg har en Jack Russell hvor hans hår/pels
på snuden, ligesom vokser op foran hans øjne. Ikke ind i dem, men i hans
synsfelt.

Er det ok at klippe det væk, eller beskytter det øjet ?

Kim

Fra : Helle Jensen

Dato : 18-11-05 14:03

"Webpoint" <info@default.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> i hans synsfelt.
>
> Er det ok at klippe det væk, eller beskytter det øjet ?

Det er helt ok at klippe dem væk

Helle

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-05 20:15

KLIP KLIP

Hej Kim

Du må gerne klippe det væk hvis det genere. Min Border Terrier tæve klipper
jeg også omkring øjnene da det ellers stikker ind i øjnene og kan give
betændelse.

Hilsen CAmilla