Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hjælp til Nikon
Fra : Johnny

Dato : 18-11-05 02:31

Skulle der være nogle der har prøve at opgrader nikon D70
Med deres nye firmware 2.0,
Jeg har opgraderet fra 1.0 til 2.0, men når jeg kigger på version bagefter
står der A 1.0 og B 2.0.
Jeg mener at både A og B skulle være 2.0.
Jeg har prøve flere gange men det hjælper ikke, jeg har brugt AD700200.bin
og BD700200.Bin.
Jeg ville blive glad hvis nogle kunne hjælpe mig.
Hilsen Johnny

Fra : Simon Nielsen

Dato : 18-11-05 03:12

"Johnny" <Feldtsing@home2.gvdnet.dk> wrote in message
> [...]
> AD700200.bin
> og BD700200.Bin.
> Jeg ville blive glad hvis nogle kunne hjælpe mig.

Hvordan opgraderer du, altså hvordan overfører du filerne?

Mvh
Simon

Fra : Johnny

Dato : 18-11-05 10:07

"Simon Nielsen" <newz@siho.dk> skrev i en meddelelse

> "Johnny" <Feldtsing@home2.gvdnet.dk> wrote in message
>
> Hvordan opgraderer du, altså hvordan overfører du filerne?
>
> Mvh
> Simon Jeg har lagt begge file på kortet fra nikon, og så gået ind i menuen
> og opgradderet derfra. jeg har kigget
på nikon hjemmeside, men er ikke så god til engelsk
Hilsen johnny

Fra : Simon Nielsen

Dato : 18-11-05 13:18

> "Simon Nielsen" <newz@siho.dk> skrev i en meddelelse

> på nikon hjemmeside, men er ikke så god til engelsk

Du skal huske at lægge filerne hver for sig, hvis du lægger begge filer ind
tager den kun den ene.

Mvh
Simon

Fra : HKJ

Dato : 18-11-05 06:29

Johnny wrote:
> [...]
> Jeg mener at både A og B skulle være 2.0.
> Jeg har prøve flere gange men det hjælper ikke, jeg har brugt AD700200.bin

Følg vejledningen på Nikons hjemmeside.
Især det punkt om kun at lægge en fil på kortet af gangen!

Fra : Kenneth K.

Dato : 18-11-05 09:52

On Fri, 18 Nov 2005 02:31:12 +0100, Johnny <Feldtsing@home2.gvdnet.dk>
wrote:

> [...]
> AD700200.bin
> og BD700200.Bin.
> Jeg ville blive glad hvis nogle kunne hjælpe mig.

Du har fulgt Nikons anvisninger til punkt og prikke?
http://korturl.dk/Vdhbx

vh,
Kenneth

--
http://photoblog.pinx.dk - a picture a day

Fra : Svein Olav Leithe

Dato : 18-11-05 10:09

"Johnny" <Feldtsing@home2.gvdnet.dk> skrev i melding
> [...]
> AD700200.bin
> og BD700200.Bin.
> Jeg ville blive glad hvis nogle kunne hjælpe mig.

Har gjort denne oppgraderingen på mitt D70 uten problemer på første forsøk.
Jeg fulgte instruksjonene på Nikon sine supportsider til punkt og prikke
uten problemer.

Enhver som velger å følge disse instruksjoner gjør det på eget ansvar.
Her er en meget kort versjon:
Formater CF-kortet i kameraet. Kopier filen AD700200.bin til roten av
CF-kortet.
Disconnect kamera og computer.
Gå inn i riktig menu på ditt kamera og velg oppdater fw.
Når denne operasjon er fullført, formater CF-kortet på nytt i kameraet.
Kopier BD700200.BIN til roten av CF-kortet.
Disconnect kamera og computer.
Gå inn i riktig menu på ditt kamera og velg oppdater fw.
Når denne operasjon er fullført, formater CF-kortet en siste gang i
kameraet.

Nå bør kameraet være klart til bruk med både A og B oppdatert til ver. 2.0.

Lykke til!

--
Svein Olav
Nikon D70 (oppgradert fw. 2.0)