A History Of Violence (Spoiler)
Fra : Thomas

Dato : 18-11-05 00:14

Hejsa

For dem der ikke så det i overskriften - Der er spoilere i dette indlæg...

Jeg sad lige og så filmen her til aften...
Der er et par ting jeg syntes er lidt uklare :

1. Hvad er det han har gjort hans bror?
Det syntes jeg ikke man får at vide på noget tidspunkt.

2. Hvad ender filmen med? De to børn 'tilgiver' ham - Men filmen
slutter før man ser konens reaktion - Er der en mening med det? For
mig at se kunne den ligesågodt have endt med, at konen havde rejst
sig og kysset ham eller noget - Hvad er pointen i at lade slutningen af
filmen 'stå hen'?

..Thomas

Fra : Beeblebrox

Dato : 18-11-05 00:28

Thomas wrote:
> [...]
> mig at se kunne den ligesågodt have endt med, at konen havde rejst
> sig og kysset ham eller noget - Hvad er pointen i at lade slutningen af

Eller at politiet sparker døren ind og skyder ham fordi han har
efterladt 100 fingeraftryk og blot smidt sit mordvåben i søen?

Det tror jeg nu mere på end at han 'lever lykkeligt til...' osv

Vh,
Claus

--
DK: Besøg min HTPC & selvbyg side // UK: Visit my HTPC & DIY page
<http://htpc.sports-mc.dk>

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-05 10:22

Beeblebrox wrote:

> Eller at politiet sparker døren ind og skyder ham fordi han har
> efterladt 100 fingeraftryk og blot smidt sit mordvåben i søen?

Joey Cusack's fingeraftryk, ikke Tom Stall's... politimesteren lader ham
jo slippe.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Beeblebrox

Dato : 18-11-05 19:30

Claus Albæk (Kbh.) wrote:
> Joey Cusack's fingeraftryk, ikke Tom Stall's... politimesteren lader ham
> jo slippe.

I første og anden omgang, ja fordi det var selvforsvar. Tror du han gør
det tre gange i træk?

Vh,
Claus