Sende binaert i Cybercity
Fra : Ukendt

Dato : 17-11-05 17:44

½øjs@

Jeg har prøvet at sende nogle billeder til news:dk.binaer men får følgende
fejl:

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'szabad', Konto:
'newsbin.cybercity.dk', Server: 'newsbin.cybercity.dk', Protokol: NNTP,
Svar
fra server: '441 From: address not in Internet syntax', Port: 119, Sikker
(SSL): Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9

Har jeg lavet en kvajer?

/Ole

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-11-05 18:09

Den 17-11-05 17.43 skrev /Ole (6000) følgende:

> Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'szabad', Konto:
>
> Har jeg lavet en kvajer?

Det kan de sikkert svare på i

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fintun Windows XP med TweakUI.

Fra : Anders Lund

Dato : 17-11-05 19:01

/Ole (6000) wrote:
> Svar fra server: '441 From: address not in Internet syntax', Port: 119, Sikker

Har du læst fejlmeddelsen?
Hvad har du skrevet i din fra addrese?

XFUT sat til dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
Læs om "XFUT" her:

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Basil

Dato : 17-11-05 23:07

/Ole (6000) skrev d. 17-11-2005 i meddelelse
<437cb332$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk>:
> [...]
> fra server: '441 From: address not in Internet syntax', Port: 119, Sikker
> (SSL): Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9

Bruger du newsbin.cybercity.dk som newsserver ?
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-05 23:37

> Bruger du newsbin.cybercity.dk som newsserver ?
> Kai

½øj Kai

Ja, jeg har lavet 2 newskonti. 1 med news.cybercity.dk, til de almindelige
grupper, og det virker jo fint nok og 1 med newsbin.cybercity.dk, hvor jeg
kan modtage filer, men ikke sende. Jeg har før haf stofanet, og det er min
1. adsl forbindelse, så derfor er jeg ikke helt hård i det.

/Ole

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-11-05 00:48

/Ole (6000) skrev:

>Svar fra server: '441 From: address not in Internet syntax',

>From: "/Ole \(6000\)" <ole punktum ryo (a) gmail.com>

er det det samme som står i indstillingen til newsbin, for så skriver
fejlmeddelelsen at serveren ikke vil acceptere den gang misk-mask i din
emailadresse

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk