problem med K8N-bundkort?
Fra : nico

Dato : 17-11-05 17:01

Hej

Jeg har et problem(muligvis) med asus K8N-bundkort, som jeg har kørt
med
godt et år uden problemer . PC'en gik ned under en opstart og nægtede
at
starte igen. Jeg er nået frem til , at når jeg tager ATX-12V 4-pin
strømkablet ud af stikket, så kører systemet, idet jeg sætter det i
igen,
går den i stå. Jeg har efterhånden koblet alle komponenter af på
nær CPU'en,
når jeg har afprøvet det. Desuden har jeg testet systemet med en
anden fint
fungerende strømforsyning med samme resultat. Jeg har haft bundkortet
ude på
bordet, for at udelukke evt. overgang mellem kabinet og bundkort. Så
problemet må enten ligge hos CPU'en eller bundkortet, eller hvad mener
I?