Hvilket GPS program til Motorola A92x og A~
Fra : Ukendt

Dato : 17-11-05 15:36

Det er til en Motorola A92x og der skal gerne være kort med eller mulighed
for at hente dem via GPRS. Det skal helst ikke være et abonnement, men kan
godt være det hvis det er billigt.

Kort skal være over Skandinavien og gerne meget præcise.

Der må gerne være en stemme der fortæller om retningen.

Det skal kunne installeres på telefonen (på memory kortet) og ikke køre over
Bluetooth.

Hvilke andre løsninger er der som ikke koster så meget, gerne pocket PC
løsning?

Min kammerat som skal have det, kører taxi, så det skal være præcist.

Jeg har prøvet Wayfinder, men har oplevet en del problemer med deres
installation. Dog virker deres version 5, men det kræver at GPRS er sat op
og at der er penge på kontoen. Nu er der jo teleselskaber der tager ekstra
gebyr for GPRS så en løsning hvor der ikke bruges GPRS, men hvor kortene
ligger på SD/MMC kortet, vil være at foretrække:)

Det skal være på dansk eller let forståeligt engelsk, da han ikke kan
engelsk (gammel skole)

Så til mig selv:) Jeg skal bruge en løsning med kort der ligger på SD/MMC
kortet. Det skal være kort over Filippinerne, da det er der det skal
bruges.
Der skal ikke opdateres via GPRS, da der til tider kan være langt mellem
masterne eller signalet er dårligt. Det skal være muligt at indsætte en
rute som programmet så tegner på kortet.

Det skal være på engelsk.

Et andet spørgsmål: Jeg har en Motorola A835, er der kommet et GPS program
der kan køre på den, i Java?

Håber der er en der kan give svar hurtigt:)

--

Mvh Jan