Kan man sælge world of warcraft mm.?
Fra : jakob

Dato : 16-11-05 20:07

Hej!
Jeg har ikke spillet world of warcraft i nogle måneder nu, og overvejer
at sælge spillet. Er der nogle problemer forbundet med dette? Kan en
eventuel køber bare oprette en ny konto med cd-key'en? Jeg var i øvrigt
lige inde på "manage account" Blizzards side men kunne ikke logge ind.
bliver ens konto slettet når man har været inaktiv i en periode?

--
Jakob

Fra : Allan

Dato : 17-11-05 22:56

Hej Jacob

Er det Wow Europe du er inde på og prøvet at logge ind.
jeg gik ind på deres amerikanske site og kunne ikke logge ind, gik faktisk
lidt i panik :)

Gik i stedet på
https://www.wow-europe.com/account

Og kunne logge på uden problemer.

-allan

Fra : ASKF

Dato : 18-11-05 05:18

Allan ytrede sig i <437cfcbf$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk> med
dette:

> [...]
>
>Er det Wow Europe du er inde på og prøvet at logge ind.
>jeg gik ind på deres amerikanske site og kunne ikke logge ind, gik faktisk

Om man kan logge ind uden problemer, er mest et spørgsmål om tidspunktet
man gør det. De har jo fælles login-server for forum, spil og
account-administration.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Allan

Dato : 18-11-05 09:33

Lyder mystisk, det var inden for 5 minutter jeg prøvede de to sites.

og på den ene nægtede den at kendes ved mig, selv min email påstod ikke var
registret i systemet da jeg bad om at få tilsendt password.

Fra : Martin

Dato : 18-11-05 12:45

> [...]
> på "manage account" Blizzards side men kunne ikke logge ind. bliver ens
> konto slettet når man har været inaktiv i en periode?

hvad skal du have for det ?

Martinvn21@hotmail.com