tips om behandling av megaoesophagusi
Fra : Ingrid

Dato : 16-11-05 20:13

hei
har en bordercolli som har fått megaoesophagus etter en skade av
nervesystemet etter en myelografiundersøkelse.
er det noen som har noen gode tips for hvordan fore og event. noen
medisinske råd.
mvh
ingrid

Fra : pwh

Dato : 17-11-05 18:41

Ingrid wrote:
> hei

Forstå mig nu ret, men har i ikke en Svensk/Norsk udgave
af denne gruppe. Ikke at i ikke er hjertens velkommende,
men jeg undrer mig bare over at i bruger en DK-gruppe.

/Jens (som selfølgelig godt ved at dk.fritid.dyr.hund er Nordens bedste)

Fra : Ingrid

Dato : 17-11-05 23:39

da jeg oppdaget at det også fantes en dansk newsgruppe ble jeg glad. og jeg
ville forsøke å poste et meget seriøst spørsmål som opptar meg - her. og
håpet at jeg kan få et seriøst svar på denne danske newsgruppa.
jeg var ikke klar over at newsgruppe-spørsmålene/kunnskap fulgte
landegrensene, da jeg tidligere har hatt stort utbytte ved å benytte en
engelsk gruppe.
siden mitt spørsmål gjelder en sjelden lidelse, håpet jeg som sagt å få
kontakt med noen som visste noe om dette - jeg driter i om disse bor i
norge, danmark eller i kongo for den sakens skyld - jeg tar i mot seriøse
tips uansett.
mvh ingrid