opsætning til mms...
Fra : jacob

Dato : 16-11-05 16:52

Hej NG.

Jeg har en 6230 som ikke vil sende mmsèr, den skriver at jeg skal
kontrollere indstillingerne, men hvad skal jeg kigge efter?

MVH
Jacob

Fra : KC

Dato : 16-11-05 17:44

"> Jeg har en 6230 som ikke vil sende mmsèr, den skriver at jeg skal
> kontrollere indstillingerne, men hvad skal jeg kigge efter?

Har du fået tilsendt en mms opsætning fra din udbyder? og aktiveret denne?

mvh

KC

Fra : jacob

Dato : 16-11-05 19:18

"KC" <kc_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "> Jeg har en 6230 som ikke vil sende mmsèr, den skriver at jeg skal
>>
> Har du fået tilsendt en mms opsætning fra din udbyder? og aktiveret denne?
>
> mvh
>
> KC
jeg har prøvet at "tilmelde" mig en sådan sms, men den kommer ikke...

MVH
Jacob

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 16-11-05 18:30

Var det ikke en ide, at kontakte dem, for at få et opsætning til MMS.

/F