Problem med IE.
Fra : Fynbo

Dato : 16-11-05 12:10

Hej.

Jeg har et lille problem med min IE.
Når jeg klikker på IE ikonet på skrivebordet eller i processlinien
sker der intet før anden gang jeg trykker.
Åbner jeg så Tasklist kan jeg se at IE er startet 2 gange.

Nogen der har en løsning?

Fynbo

Fra : Fynbo

Dato : 16-11-05 12:31

"Fynbo" <Fynbo.not@t.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sker der intet før anden gang jeg trykker.
> Åbner jeg så Tasklist kan jeg se at IE er startet 2 gange.

Update..

Hvis jeg venter 3-4 minutter efter første klik på ikonet
så åbner IE og alt virker som det skal.. Lukker jeg så IE
og vil åbne den igen så skal jeg vente igen.

XP Pro Fuld opdateret.
IE 6 fuld opdateret.

Har scannet for spyware og virus. Fandt intet..

Fynbo

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-05 22:30

Har du ryddet op i temp filer og cookies?

/Ole (der er skiftet til Opera med stor fornøjelse)

Fra : Fynbo

Dato : 17-11-05 00:24

"/Ole (6000)" <ole punktum ryo (a) gmail.com> skrev i en meddelelse
> Har du ryddet op i temp filer og cookies?
>
> /Ole (der er skiftet til Opera med stor fornøjelse)

Det er også gjort... Stadig samme problem..

Fynbo

Fra : John

Dato : 17-11-05 01:11

"Fynbo" skrev i en meddelelse

> Jeg har et lille problem med min IE.
> Nogen der har en løsning?

Du har jo sikker scannet for virus og spy, samt kørt scandisk. Måske et par
gratis værktøjer kan hjælpe:

Registry clean-up:
http://majorgeeks.com/download.php?det=4134

IEFix:
http://majorgeeks.com/download4467.html

- gen-install af IE og OE:
http://www.snapfiles.com/screenshots/tweaklite.htm

Mvh John

Fra : Fynbo

Dato : 17-11-05 06:20

> Du har jo sikker scannet for virus og spy, samt kørt scandisk. Måske et
> [...]

Det hjalp.
Tusind tak.

Fynbo

Fra : John

Dato : 17-11-05 06:36

"Fynbo" skrev i en meddelelse

> Det hjalp.

Herligt! Men hvilket...? Dit svar kan måske også hjælpe andre :)

> Tusind tak.

Velbekomme! Mvh John

Fra : Fynbo

Dato : 17-11-05 11:15

> Herligt! Men hvilket...? Dit svar kan måske også hjælpe andre :)

> Velbekomme! Mvh John

Kørte først Reg. Clean og derefter IE-Fix og genstartede..

Så virkede det..

Fynbo

Fra : John

Dato : 17-11-05 14:52

"Fynbo" skrev i en meddelelse

> Kørte først Reg. Clean og derefter IE-Fix og genstartede..
> Så virkede det..

Skønt når det lykkes! Tak for tilbagemelding!

Mvh John

Fra : John

Dato : 17-11-05 04:11

"Fynbo" skrev i en meddelelse

> Jeg har et lille problem med min IE.
> Nogen der har en løsning?

Glemte da lige: 'Systemgendannelse' er ofte din hurtige ven i nøden :)

Mvh John