Simkort og hukommelse
Fra : Asger Petersen

Dato : 16-11-05 02:22

Jeg har min første mobiltelefon og kan nu få den låst op og vil skifte
teleselskab. Hvad gør jeg med kalender og telefonnumre på telefonen.
Er det ikke et problem? Eller ligger de lagret på simkortet, så jeg
skal have dem kopieret over på det nye eller hvordan?
Det er en SE S700i.
Den har Bluetooth, så jeg kan måske bare overføre det der er, til det
nye simkort via bluetoth, også kalenderen, eller hvordan?
Er der en nem måde at slette alt på det gamle simkort?
Hilsen Asger

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-11-05 04:25

Asger Petersen skrev:

> Jeg har min første mobiltelefon og kan nu få den låst op og vil skifte
> teleselskab. Hvad gør jeg med kalender og telefonnumre på telefonen.

Hvis din telefon opfører sig som mine SE'er (T610 og K700i), så
ligger hele molevitten i mobilens hukommelse også når kortet er
fjernet. Du kan derfor bare sikkerhedskopiere til det nye kort
når det er sat i.

--
Vender kafferne sig mod Mokka når de beder?
Kun under kaffebønnerne.

Fra : Asger Petersen

Dato : 17-11-05 00:04

Jeg takker for besvarelserne
Hilsen Asger

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 16-11-05 07:14

"Asger Petersen (slet U1XPX)" <asgersp@U1XPXsol.dk> wrote in message
> [...]
> nye simkort via bluetoth, også kalenderen, eller hvordan?
> Er der en nem måde at slette alt på det gamle simkort?

Det hele ligger i telefonen... så hvis du skifter SIM kort ligger det der
stadig

Ellers kan du kopiere mellem SIM og telefon, men som standard gemmes alt i
telefonen når vi taler om SonyEricsson.. Du kan dog godt gemme på SIM
kortet, men så skal du aktivt vælge det...