Farvel Thor
Fra : Holm

Dato : 15-11-05 17:13

Ikke alle dage er lige lykkelige.
Jeg måtte idag tage afsked med Thor efter 14½ år.
Han fik det meget skidt i nat, slingrede, kunne ikke fokusere, og hylede og
gøede.
Han fik noget beroligende, faldt i søvn sammen med mig på gulvet...
Imorges var det helt galt, han kom ikke op at stå en eneste gang, han var
blevet lam i bagkroppen!

Dyrlægen kom herud og mens vi stille og roligt sad på gulvet sammen med Thor
og snakkede roligt, fik han en afslappende injektion som fik ham til at sove
dybt, med hovedet i mine hænder, ...
Kort efter fik han den endelige injektion og var omgående væk for altid.

Beslutningen var ikke svær at tage, og med bevidstheden om at Thor altid har
haft et fantastisk og langt liv, er det ikke så hårdt at bære. Men det er
det, når jeg kigger på alle billederne af ham, video filmene, og hans rem
som hænger ved døren.
Jeg vil savne ham altid.
Han blev begravet på min vens gård, et sted Thor elskede højt.
Han var alletiders hund, trofast, pålidelig, sjov, smuk..alt det en hund kan
være på én gang.
Heldigvis har jeg Timber, hans søn. Det er et stort privilegie at kunne
skimte Thors gener i de hundeøjne der stadig kigger på mig.

Tak for altting Thor.

HOLM

Fra : Claus

Dato : 15-11-05 17:25

"Holm" <dortheholm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Heldigvis har jeg Timber, hans søn. Det er et stort privilegie at kunne
> skimte Thors gener i de hundeøjne der stadig kigger på mig.

Vi kondolerer

Uden at kende dig eller din hund rører du os alle meget....

Nyd minderne og den hund du har om end det er en ringe trøst lige nu!

VH Claus og Mette
Hundene Emma og Milo

Fra : Helle Jensen

Dato : 15-11-05 17:49

> [...]
> Heldigvis har jeg Timber, hans søn. Det er et stort privilegie at kunne
> skimte Thors gener i de hundeøjne der stadig kigger på mig.

Smukke ord, som afslutning på et langt og dejligt hundeliv.

Jeg føler med dig og sidder med en klump i halsen.

Godt du har alle minderne og den dejlige Timber..

Mange tanker og knus

Helle

Fra : Kosmonauten

Dato : 15-11-05 18:04

> [...]
> Heldigvis har jeg Timber, hans søn. Det er et stort privilegie at kunne
> skimte Thors gener i de hundeøjne der stadig kigger på mig.

Hej Holm.
Uha hvor det dog ligner det forløb jeg var igennem i 99.

Det er trist at skulle tage afsked med et "væsen" som har været så stor en
del af ens liv i så mange år.

Det er aldrig let at sige farvel, men har man gjort hvad man kunne og givet
sit dyr et godt og langt liv, ja så har man fået så meget igen. Og minderne
har man altid.

Bare en lille hilsen herfra
Martin & Laika

Fra : pwh

Dato : 15-11-05 18:04

Holm wrote:
> Ikke alle dage er lige lykkelige.
> Jeg måtte idag tage afsked med Thor efter 14½ år.

Det var da trist at hører
Jeg føler med dig.

/Jens

Fra : pbk1972

Dato : 15-11-05 19:49

"pwh" skrev d. 15-11-05 18:04 dette indlæg :

> Det var da trist at hører
> Jeg føler med dig.
>
> /Jens

Kondolerer.
Jeg føler med dig .Det er aldrig let at skal sige farvel til en man
elsker.Men det er godt at du har Timber & minderne af din dejlige
Thor.Hilsen fra Pbk1972.

http://www.kandu.dk/

Fra : Leyna

Dato : 15-11-05 20:03

On Tue, 15 Nov 2005 17:13:02 +0100, "Holm" <dortheholm@mail.dk> wrote:

>Tak for altting Thor.

Min dybeste medfølelse...
Og nu sidder jeg igen og vræler over en hund jeg overhovedet ikke
kendte, men det er mig i en nøddeskal. Jeg ved selv hvor svært jeg har
ved at sige farvel, og så mange år er jo ikke bare noget men lige
kommer over.
RIP Thor!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 17-11-05 20:04

On Tue, 15 Nov 2005 20:03:05 +0100, Leyna wrote:

> [...]
>kendte, men det er mig i en nøddeskal. Jeg ved selv hvor svært jeg har
>ved at sige farvel, og så mange år er jo ikke bare noget men lige

Jeg sidder også og vander høns, da dette har åbnet
for minderne om de 4, jeg har mistet i år.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : fam. Ager

Dato : 15-11-05 20:04

> [...]
> Heldigvis har jeg Timber, hans søn. Det er et stort privilegie at kunne
> skimte Thors gener i de hundeøjne der stadig kigger på mig.

tanker herfra også.
fik en klump i halsen og en tåre i øjenkrogen mens tankerne faldt på min
første boxer, min bedste ven til dato. man er ikke i tvivl om den hårde
beslutning, når man står med en hund i den situation, men det efterlader et
tomrum der ikke altid er til at forstå for andre end folk der selv har
prøvet det.
jeg savner min gamle ven den dag i dag, det er 5 år siden, og 3 boxere er
det blevet til siden, men han var nr. 1. minderne kan ingen tage.

mange hilsner fra marie, - med ebbe, emma og loui

Fra : qfha

Dato : 16-11-05 10:57

Jeg føler med dig. Det er en svær dag.
Godt du har hans søn, jeg ved af erfaring, at det er pragtfuldt stadig
at kunne se sin gamle elskede hund i afkommet.

De bedste tanker til dig.

mvh
qfha

Fra : makkerlone

Dato : 16-11-05 14:33

Sidder og kiber en tåre.
Jeg føler med dig.

Lone Sørensen

Fra : Holm

Dato : 16-11-05 21:20

Kære alle.

Tusind tak for jeres medfølende ord.
Jeg må sige at jeg havde det værst imorges da jeg kiggede ned i den tomme
kurv og manglede Thor sådan helt "fysisk", han plejede altid at mænge sig op
af mine ben om morgenen når han skulle forbi mig ud i haven.

Timber er meget stille og virker lidt nedstemt, men det er sikkert meget
naturligt...nu er flokken jo blevet noget mindre
Men tak for jeres venlige omtanker, det hjælper faktisk meget også selvom vi
kun kender hinanden "på skrift" herinde.

Mange kærlige hilsener

Holm

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 16-11-05 22:36

"Holm" <dortheholm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Ikke alle dage er lige lykkelige.
> Jeg måtte idag tage afsked med Thor efter 14½ år.

Som mange andre sidder jeg også her med tåre i øjene over tabet af Thor,
trods det at jeg ikke kendte ham. Men jeg føler med dig og din familie, og
håber bare på du vil se tilbage på et langt liv med Thor.

Giv Timber et ordenligt kram fra mig, og en ekstra godbid, han fortjener
det. Også krammer til dig

Trøste knus fra

Nicki og Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Janni & Flemming And~

Dato : 17-11-05 17:22

Føler for dig og din familie.
Sidder idag,og er knust.
Fik selv igår aflivet min vidunderlige hanhund 6½ år gammel, til det mest
ondskabsfulde som kan ramme en grand danois. En mavedrejning. Men nu er han
smertefri, og venter på mig på regnbuebroen.

Det samme gør din dejlige thor.

Mange tanker hilsen Janni

Fra : x Vuf x

Dato : 17-11-05 20:02

On Tue, 15 Nov 2005 17:13:02 +0100, "Holm" <dortheholm@mail.dk> wrote:

>Ikke alle dage er lige lykkelige.
>Jeg måtte idag tage afsked med Thor efter 14½ år.

Jeg føler med dig Holm, og er glad for,
at du tog den rigtige beslutning.

> [...]
>på alle billederne af ham, video filmene, og hans rem som
>hænger ved døren. Jeg vil savne ham altid.

Ja det vil du, men du har gode minder og desuden hans søn.
Gå nogle lange ture med Timber og svælg i de gode minder,
så bli'r det til at bære.