Email på k750i ?
Fra : jce

Dato : 15-11-05 13:33

Jeg har CBB mobil, og vil gerne sætte min mobil op til at ku hente mine
emails fra min cybercity konto... Hvilke pop3 konto og gateway skal man
skrive?? Jeg kan simpelthen ikke få det til at virke.
Jens.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-11-05 15:22

jce skrev:

> Jeg har CBB mobil, og vil gerne sætte min mobil op til at ku hente mine
> emails fra min cybercity konto... Hvilke pop3 konto og gateway skal man
> skrive?

Gateway?

På mine SE-mobiler har jeg angivet ind- og udgående mailserver
samt brugernavn og kodeord. De andre nødvendige indstillinger
blev lagt ind automatisk - sandsynligvis da jeg fik
internetindstillingerne sendende i en sms fra Telmore. Jeg har
også angivet min mailadresse så jeg kan sende mails med
afsenderadressen i, men det ville virke uden.

Din mailserver er formodentlig mail.cybercity.dk (men jeg ved det
ikke).

--
Vender kafferne sig mod Mokka når de beder?
Kun under kaffebønnerne.

Fra : Hornbech

Dato : 18-11-05 22:02

Din indgående server skal du altid bruge den server hvor du har din
mailkonto hos.
I dit tilfælde cybercity og deres server er: vip.cybercity.dk

Din udgående server skal du bruge den server hvor du hvor du har din
forbindelse og vil sende mail fra og i dit tilfælde er det CBB. og deres
server er: mail.sonofon.dk
da de jo bruger sonofons net

Med venlig hilsen René