BenQ TFT til Mac mini - kommer snart... mo~
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 15-11-05 00:09

Tjek lige denne TFT skærm fra BenQ... Mon de også har set fidusen når
minien snart komme med "Intel inside"?!

http://www.clubic.com/actualite-29074-benq-devoile-l-ecran-lcd-pour-mac-
mini.html

--
Mvh Martin

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 15-11-05 00:18

Den må da komme til DK. Se BenQ's EU site:

http://www.benq-eu.com/products/LCD/?product=601&page=features

--
Mvh Martin

Fra : Bruno

Dato : 15-11-05 00:39

Martin Bredthauer wrote:
> Tjek lige denne TFT skærm fra BenQ... Mon de også har set fidusen når
> minien snart komme med "Intel inside"?!
>
> http://www.clubic.com/actualite-29074-benq-devoile-l-ecran-lcd-pour-mac-
> mini.html

Hmm, jeg synes faktisk det er synd at stille Mini og skærm sammen på den
måde. Foden på skærmen bliver voldsommere at se på og Mini'en står helt
fint sammen med alle de andre småting på skrivebordet - min er jævnligt
forsvundet i en bunke med paiprer, CD'er og bøger

Mvh

Bruno

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 15-11-05 01:43

Bruno <dont.use@this.address.ever> wrote:

> [...]
> fint sammen med alle de andre småting på skrivebordet - min er jævnligt
> forsvundet i en bunke med paiprer, CD'er og bøger

Ja, det kan du jo ha' ret i, men dels så er der jo lidt plads at spare,
og dels så ser det ud til at der på skærmen er taget hensyn til kablerne
der går bagud af mini'en. Ret fikst. Det kommer lidt til at minde om en
iMac med udskiftelig CPU og HD. Men det er da korrekt, at mini'en også
er pæn med andre skærme hvor den står ved siden af.

--
Mvh Martin