Ny hund ?
Fra : jopa

Dato : 14-11-05 23:17

Er der nogen der mangler en hund ? eller hvad mener man om sådan en
annonce
?
ps jeg har intet med den at gøre studsede blot.

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=21224162&ListingType=0&ListingSort
=1&PageNum=4&Catg=10494

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Per Larsen

Dato : 15-11-05 00:08

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> annonce
> ?
> ps jeg har intet med den at gøre studsede blot.

Skal man ikke sælge til højestbydende på QXL ? Hvis det er tilfældet kan
hunden jo komme hvor som helst.

I bund og grund mener jeg ikke en hund er en auktionsvare !!!!!

--
Venlig hilsen
Per Larsen

Fra : jopa

Dato : 15-11-05 00:29

Per Larsen skriblede bla:

> I bund og grund mener jeg ikke en hund er en auktionsvare !!!!!

Syntes det samme.
Studsede også over de forskellige spørgsmål og svar

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 17-11-05 19:44

On Tue, 15 Nov 2005 00:08:02 +0100, "Per Larsen" wrote:
>"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev...

>Skal man ikke sælge til højestbydende på QXL ? Hvis det
>er tilfældet kan hunden jo komme hvor som helst.

Jeg tror nu, at hvis den krævne mindstepris ikke er opnået,
kan man nægte at sælge!

>I bund og grund mener jeg ikke en hund er en auktionsvare !!!!!

I lovens øjne er en hund desværre kun en handelsvare.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 15-11-05 00:09

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der mangler en hund ? eller hvad mener man om sådan en
> annonce

Det er virkelig forfærdeligt folk vil være bekendt at sælge en hund ( eller
i det hele taget dyr ) på den måde, forfærdeligt er bare mine ord

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 15-11-05 00:10

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:4379191a$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Det er virkelig forfærdeligt folk vil være bekendt at sælge en hund (
> eller i det hele taget dyr ) på den måde, forfærdeligt er bare mine ord

Glemte vist mit navn

Venlig hilsen

Bolette

Fra : BettinaP

Dato : 15-11-05 11:26

"jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote in message
> [...]
> annonce
> ?
> ps jeg har intet med den at gøre studsede blot.

hvor groteskt. man skal sgu da ikke sælge sin hund til højestbydende, men
til den rigtige

suk

BettinaP

Fra : jopa

Dato : 15-11-05 13:06

BettinaP skriblede bla:

> hvor groteskt. man skal sgu da ikke sælge sin hund til højestbydende,
> men til den rigtige

Virker lidt som gammeldags slavehandel på mig

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : jette rasmussen

Dato : 15-11-05 13:33

Vedkommende skulle havde en flad,jeg har selv lige søgt et godt og blivende
hjem til min hund herinde og har
så fundet en utrolig sød stor familie som kom og mødte min hund,og kommer så
idag og henter den
vedkomende kunne jo sælge sin egen bedstemor på aktion,jeg siger bare føj
Venlig hilsen
jette rasmussen