D-soft forum vdr. edb
Fra : Chris

Dato : 10-06-01 17:59

I kan bruge min forum på denne hjemmeside til at smide tråde ind på
www.d-soft.dyndns.dk/forum
MVH
Chris

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 10-06-01 18:06

"Chris" <chris@lite.dk> wrote in message
> I kan bruge min forum på denne hjemmeside til at smide tråde ind på
> www.d-soft.dyndns.dk/forum

Hvorfor bruge et forum når der er denne ganske udemærkede gruppe?

/Dennis

Fra : Chris

Dato : 10-06-01 18:18

godt spørgsmål men det er nu ganske simpel det er for at test mit forum mere
er der skam ikke i det og plus der findes osse andre tråde man kan spørge om
så den er skam ikke længere end det

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-06-01 19:19

"Chris" <chris@lite.dk> skrev i en meddelelse
> det er for at test mit forum

dk.opslag.* har nok levet forgæves.
Tag et kig på www.usenet.dk

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 10-06-01 20:31

"Chris" <chris@lite.dk> writes:

> I kan bruge min forum på denne hjemmeside [ ... ]

Du kan bruge news:dk.opslag.internet til at sende opslag omkring du
hjemmeside, og så kan du bruge <http://www.usenet.dk> til at læse om
hvordan man opfører sig heldigt på usenet.

FUT (Followup-To, det vil sige at svar på dette indlæg ender i den
gruppe) dk.admin.netikette, hvor den slags diskussion hører hjemme.

P.S. Jeg læser ikke d.a.netikette.

--
Jacob
Connection reset by little mexican guy with cable cutters.

Olicom Crossfire 8400 switch til salg, send et bud ...