Højre border forsvinder i FF
Fra : Troels Jensen

Dato : 14-11-05 22:21

Tag først et kig her:

www.troelsweb.dk

Dernæst her:

www.troelsweb.dk/links

På den sidstnævnte side mangler højre border i Firefox - til trods for,
at siderne benytter samme css. De andre browsere, jeg har testet i,
virker fint.

Det rigtig mærkelige opstår, når jeg prøver at resize mit browservindue.
Når jeg trækker vinduet ud i forskellige størrelser, skiftevis vises og
skjules højre border. Det kommer altså an på, hvilken bredde,
browservinduet har. Derfor hjælper det heller ikke, at jeg sætter min
containerdiv (#outline) til at være mindre end 100% i bredden.

Er det en kendt bug, eller har jeg bare overset noget? Og hvordan kan
jeg slippe af med problemet uden at ødelægge mit nuværende design?

--
/Troels Jensen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-11-05 23:10

Troels Jensen skrev:

> På den sidstnævnte side mangler højre border i Firefox

Ikke her (FF 1.5 RC2).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Troels Jensen

Dato : 14-11-05 23:45

Jens Gyldenkærne Clausen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Ikke her (FF 1.5 RC2).

Jamen, det var da godt Det kan være, at det så ER en bug i min FF
1.0.7.

Jeg fristes også til at ignorere problemet, men jeg vil heller ikke
straffe de få besøgende, jeg har, der bruger en ordentlig browser.

--
/Troels Jensen

Fra : Benny Nissen

Dato : 14-11-05 23:48

Troels Jensen wrote:

> Jamen, det var da godt Det kan være, at det så ER en bug i min FF
> 1.0.7.

Jeg kan mindes at have set problemet før i Firefox (også tidligere end
1.0.7).
Jeg kan også genskabe problemet på linksiden, men ikke på forsiden.

--
Benny Nissen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-11-05 23:19

Troels Jensen wrote:
> [...]
>
> På den sidstnævnte side mangler højre border i Firefox - til trods
> for, at siderne benytter samme css. De andre browsere, jeg har testet

Jeg iagttager dette:

Ved 800×600px mangler begge sider højre border
Ved 1024×768px har begge sider border i højre side.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Troels Jensen

Dato : 14-11-05 23:41

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Jeg iagttager dette:
>
> Ved 800×600px mangler begge sider højre border
> Ved 1024×768px har begge sider border i højre side.

Ja, det ændrer sig som sagt hele tiden afhængigt af vinduets størrelse,
og på en stort set tilfældig måde.

Spørgsmålet er bare, om jeg kan afhjælpe problemet på en eller anden
måde...?

--
/Troels Jensen