Dyregalleri
Fra : Mikael

Dato : 14-11-05 20:09

Hej derinde...
Er der nogen der kender denne side hunde.dyregalleri.dk?
Hvad i alverden går den ud på?
Jeg synes det er en rigtig god ide at man kan sætte sine billeder ind, for
man er jo altid lidt stolt!
Men hvad er det for noget man kan stemme på og for hvilket formål? Og hvad
er det for noget med udfordringer?
Jeg har kigget lidt derinde, og jeg synes ikke rigtigt jeg kan blive
klogere, men det er så ikke første gang det er sket!
Jeg falder sidder vist bare mest og falder i svime over alle de flotte
golden der er derinde...

Winnie

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 14-11-05 21:27

Hej Winnie

"Mikael" <dsl128833@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender denne side hunde.dyregalleri.dk?

Ja da, total fed side som jeg bruge RIGTIG meget tid på

> Hvad i alverden går den ud på?

Det er en rigtig hygge side ( okay, bølgerne kan til tiden gå lidt højt når
man ikke er enige ), hvor alt drejer sig om hunde. Man kan få gode råd, se
en masse billeder af en masse dejlige hunde, og møde en masse nye mennesker
i levende live, der bliver tit arrangeret hundetræf rundt om i landet.

> Jeg synes det er en rigtig god ide at man kan sætte sine billeder ind, for
> man er jo altid lidt stolt!

Præcis

> Men hvad er det for noget man kan stemme på og for hvilket formål?

Det er bare for sjov, man kan give karakter for hvor dejlig man synes de
forskellige hunde er. Personligt synes jeg alle hunde er dejlige, så de får
top karakter af mig hver gang

>Og hvad
> er det for noget med udfordringer?

Det er at to hunde dyster mod hinanden, og så skal de andre brugere stemme
på den hund de synes bedst om. Det er igen bare en leg, så hvis ikke man kan
tåle at ens hund taber skal man bare lede vær at være med i udfordringer.

Synes du skal komme derind, skal nok byde dig velkommen, men HUSK. Mere end
et billed, og godt med tekst, så kommer du hurtig ind, hvis ikke vil du
blive afvist af de fleste

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 15-11-05 20:05

Det kan da være at det er en udmærket side. jeg har prøvet at
tilmelde mig, men man er åbenbart ikke seriøs hvis man ikke har
mobiltelefon der kan sende SMS. Er SMS ikke bare noget som skolebørn
leger med?

Hilsen Kim

Fra : Mus

Dato : 15-11-05 21:42

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse
[...]

Øhhh hvad? Jeg har lagt Gizmo derind. Men er faktisk sjældent derinde
længere. Hvad er det for noget med SMS'er?

LN

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 15-11-05 22:53

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Øhhh hvad? Jeg har lagt Gizmo derind. Men er faktisk sjældent derinde
> længere. Hvad er det for noget med SMS'er?

Ved heller ikke hvad du lige snakker om Kim?, jeg sms'er ikke derinde

Knus Bolette

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-11-05 09:34

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:437a58d2$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> "Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Ved heller ikke hvad du lige snakker om Kim?, jeg sms'er ikke derinde
>
> Knus Bolette

Det Kim snakker om, er at for at få sit password, skal sende en sms, og man
vil så modtage en sms med sit password. Om det er for at undgå useriøse
brugere, som de selv udtrykker, eller det er for at score den 10'er det
koster, det må jo så være op til den enkelte at afgøre.

M.V.H.....Benny..

Fra : Kim Christensen

Dato : 16-11-05 10:22

> Ved heller ikke hvad du lige snakker om Kim?, jeg sms'er ikke derinde
>
> Knus Bolette

For at blive tilmeldt på dyregalri.dk man sende en SMS med en
aktiveringskode som man modtager Pr email. Det skulle angivelig være
for at sikre seriøse brugere. Ergo er brugere der ikke bruger mobil og
SMS ikke seriøse. Sjovt nok er det midt indtryk at 95 % af al SMS brug
er meget lidt seriøst, dette bare en sidebemærkning.

Hilsen Kim

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 16-11-05 22:28

> [...]
>SMS ikke seriøse. Sjovt nok er det midt indtryk at 95 % af al SMS brug
>er meget lidt seriøst, dette bare en sidebemærkning.

Det må være noget nyt så, for sådan forgik det ikke da jeg oprettede mig,
men det er også længe siden Synes ellers siden er go'.

Men der har været mange der har oprettet fake hunde, altså hunde der ikke
var deres egen, så måske er det derfor

Knus Bolette

Fra : Hermann Holm

Dato : 17-11-05 00:42

> Men der har været mange der har oprettet fake hunde, altså hunde der
> ikke var deres egen, så måske er det derfor

Jeg synes det er irriterende at man ikke kan oprette fordi man har
abonnement hos 3 mobil.

Hermann