t68i og mail
Fra : Line Mikkelsen

Dato : 14-11-05 16:26

Hej

Jeg har endelig fået sat min mobitelefon sony ericsson t68i op til at hente
emails.
Men når jeg f.eks. skal hente en almindelig tekstmail på 10 kb, så er det
ligesom mobiltelefonen ikke kan vise hele mailen på en gang.
Jeg scroller ned og trykker fortsæt og så henter den mailen igen fra
postserveren! Det skal jeg måske gøre 5 gange for en mail på 10 kb.
Problemet er, såvidt jeg kan se af min gprs regning, at den henter alle 10
kb hver gang.

Hvem kan hjælpe en stakkels pige der gerne vil spare lidt penge?1?

Hilsner
Line